無知井裡蛙 徒望添聲價!
無知井裡蛙 徒望添聲價!

喺剛過去嘅星期日,廣男同家人食完下午茶,特意走到咖啡店(基於疫情近排好少去喇)買杯咖啡,然後返屋企等睇許冠傑嘅演唱會直播,由於家中老少都係許冠傑粉絲,所以Whatsapp亦不斷響起,有家人話要點唱某首歌,有家人甚至擔心睇睇下會有廣告「彈出嚟」;喺短短一個鐘嘅「歌神」演唱會,我哋聽到好多金曲,例如《學生哥》、《沉默是金》等等,喺疫情之下感覺確實係Warm嘅。
 
奇就奇在,之後竟然有盲反派政客連許冠傑都要「抽水」,元朗區議員張秀賢稱「而家聽許冠傑啲歌,真係不合時宜」,「香港眾志」羅冠聰甚至借機宣揚「反港反中」訊息;對於許冠傑嘅演唱會,唔鍾意聽,可以唔聽,覺得唔啱聽,都無問題!不過,世上總有知音人,如果張、羅覺得許冠傑啲歌「不合時宜」,而好多人爭住聽,其實係咪呢兩位政客做嘅嘢「不合時宜」,剩係識搵嘢嚟抽水呢?
 
網民叫羅冠聰返美國?
 
多得網民提醒,叫羅冠聰返美國,廣男先記得「熱愛美國」嘅羅冠聰,啱啱先捨棄俾機會佢去美國進修嘅「主子」,急急返咗嚟香港「避疫」;其實只要睇下網民反應,就會知道羅冠聰等人「抽許冠傑」水,佢哋嘅支持者有咩睇法,例如喺羅冠聰自己Facebook專頁,有人就叫羅冠聰「放下顏色眼鏡去睇」;喺張秀賢Facebook專頁,有人直頭同張秀賢講「我真心想同你割…我唔明白你呢種人點解一D尊重無用,好失望…」。點解喺呢兩位政客嘅Facebook,啲支持者都要批評佢哋,因為佢哋「反政府」反上腦,連人哋出嚟唱下歌,傳遞下正能量都要「抽水」囉!
 
香港就是靠上一代打拼
 
可能因為羅冠聰、張秀賢「太年輕」,所以無乜聽過許冠傑啲歌,唔緊要,不過如果連對他人嘅基本尊重都無,覺得政治大過一切,咁就錯晒啦!以許冠傑為例,佢今次除咗自己出嚟唱歌,仲有捐錢俾某琴行受疫情影響嘅工程人員,羅冠聰、張秀賢又做過啲咩呢?一個就成日批評港府,但有事就即刻縮返嚟香港避疫;一個無視「限聚令」,參加幾十人嘅「酒吧聚會」仲要擺出一副「我都有參與,又如何」嘅樣子?恕廣男坦白地講句,羅冠聰、張秀賢無資格借許冠傑演唱會「抽水」,亦無資格去質疑香港人嘅品味!
 
可能羅、張認為許冠傑啲歌「不合時宜」,但廣男最後要指出,香港之所以有今日,就係靠許冠傑果一、兩代人刻苦打拼、努力換返嚟,所以先至會有今日嘅香港!如果香港係靠羅、張呢啲政客去塑造出嚟,對唔住,恐怕大家未見到香港有出路,香港人已經被「攬炒」,餓死咗啦!許冠傑首《浪子心聲》入面有幾句歌詞:「無知井裡蛙,徒望添聲價,空得意目光如麻,誰料金屋變敗瓦」,就係羅冠聰、張秀賢嘅寫照!

原圖:《許冠傑 2020 同舟共濟網上演唱會》主辦方圖片

請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


28
嬲爆
5
超無奈
2
無意見

評論