誰是Dark Force?
誰是Dark Force?

騙徒手法層出不窮,政客包庇暴徒嘅手法,同樣「包羅萬有」。今日廣男睇新聞,見到違法佔領發起人戴耀廷喺《生果報》撰文,佢以〈星球大戰的啟示〉為題撰文,意指黑暗力量(Dark Force)「強大無比」,但與之對抗嘅叛軍最後都能夠「以小勝大」云云。睇完戴耀廷嘅鴻文,廣男嘅即時反應係,戴耀廷所講嘅「黑暗力量」,其實係咪講緊黑暴運動班暴徒先真呀?

 

用電影為黑暴「漂白」

 

無論盲反派班政客點為黑暴「漂白」,當中原理只得一個,就係凡係反政府做嘅,都係「正義的」;而凡係政府、警察做嘅,都係「邪惡的」。但當戴耀廷今次想用黑暗力量去比喻政府或者中央,廣男真心認為,黑色暴徒、喺背後推波助瀾嘅政客以至媒體,先至係名符其實嘅黑暗力量囉,暴徒半年多以嚟嘅打砸搶燒,令香港陷入前所未有嘅黑暗歲月,如果佢哋唔係黑暗力量,唔通會係殺人放火嘅「光明力量」?

 

細閱戴耀廷嘅文章,會發現當中既有荒謬之處,亦有可笑之處,例如佢以星戰第九集比喻為區議會選舉,又稱再下一集就係立法會選舉,仲話要睇下「到時候,我們就可以見到那些小飛艇怎樣發揮作用……去抵抗威權」,廣男就覺得戴耀廷同《生果報》老闆黎智英一樣,原來黑暴發展成點,或者啲年輕人點樣被捕、被撿控、被定罪都好,班政客都仲係記掛住選舉同選票,食「人血饅頭」食到咁肉酸,真係得戴耀廷先做得出!

 

又想煽動「港獨」?

 

當戴耀廷講到「當這最高領導人倒下,整個權力集團會頓時變得群龍無首,以弱勝強的契機就出現了。在這裏我就不再進一步解讀,大家心領神會就可以了」嘅時候,就令廣男聯想到,戴耀廷係咪又想講如果時機成熟,香港可以考慮成為「獨立國家」呢?所謂「心領神會」,除咗係奪權,廣男實在諗唔到有其他意思! 

 

戴耀廷呢篇文章,有一點廣男覺得特別值得留意,佢聲稱「在對抗黑暗力量時,戰士不能變成與他要對抗的魔君一樣。即使你能消滅了它,但你也可能立時與它一樣成魔」;其實誠如廣男喺文章開首所講,黑色暴徒根本就係「黑暗力量」,即係「魔」,唔需要戴耀廷提佢哋唔好成「魔」,當戴耀廷呢個法律學者眼見暴徒破壞法治、打砸搶燒甚至殺人放火,而仲要喺度為黑色暴徒塗脂抹粉嘅時候,廣男只能講句,為咗政治,為咗奪權,諸如戴耀廷之流,根本無良知可言! 

 

圖片來源:大公報


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

14
嬲爆
1
超無奈
2
無意見

評論