香港再無尊師重道
香港再無尊師重道

自《逃犯條例》修訂有爭議開始,社會上「風眼」處處,那怕你係商人、教師、校長甚至普通市民,都有機會捲入紛爭;而喺大學校園,繼之前浸大校長錢大康被學生「狙擊」後,中大校長段崇智亦成為學生攻訐對象,噚日甚至有學生辱罵佢,向佢撒溪錢,搞到佢一度拍枱,以表不滿。廣男覺得,政治入侵校園,故然係一大問題,同樣嚴重嘅問題,在於部分學生唔再守法,亦唔覺得需要尊重師長。


刑事毁壞 侮辱師長


噚日下晝,一批中大學生喺校內集會,「聲援」被捕同學,之後強闖大學行政樓要求同校長段崇智對話,期間有人打碎大樓玻璃門、塗污牆璧同噴上辱罵段崇智嘅字句;段崇智現身,當然又係受到學生粗暴徒對待同辱罵啦。尤其甚者,竟然有學生跳上會議枱上大叫,又向段崇智撒溪錢,極盡侮辱同歹毒。睇到相關新聞,廣男真係要問一句,呢啲係對話、溝通?班學生根本就係要搵校長嚟侮辱、「出氣」、洩忿!


有中大學生支持涉嫌違法嘅同學,校長段崇智反對所有暴力,雙方立場唔同,但咁係咪代表學生可以為所欲為呢?廣男必須指出,打碎玻璃門、塗污等行為,係犯法,係刑事毁壞;而侮辱師長,向校長撒溪錢,除咗極盡侮辱之外,詛咒校長嘅意味亦都好重。如果因為政見唔同就可以犯法,或者因為政見唔同就可以隨意辱罵他人,廣男真係不敢苟同。


過份縱容溺愛 令學生錯落去


老實講,作為大學生,應該有獨立判斷能力,如果佢哋要反對一啲政策、法例,呢啲係個人自由,但如果因為要反對某啲事,就可以肆意不禮貌對待他人甚至犯法,咁肯定有問題!高舉住「正義」旗幟,唔代表學生可以因此而肆意妄為,呢一點廣男覺得大家都要清楚! 


至於大學以至中學嘅校長、教師,以至同學嘅家長、長輩等等,其實依家大家都睇到歪風蔓延,如果教師、家長們仲係唔面對學生嘅所作所為,選擇沉默,咁就等同於縱容、包庇同慫恿班學生繼續錯落去。大家必須明白,過分溺愛班學生,其實係等於害佢哋,今日班學生可以咁對待浸大、中大嘅校長或者老師,他日意見不同,佢哋一樣可以咁對待你哋,就算你哋係長輩甚至家長,一樣無面畀! 


原圖:RTHK影片截圖


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

54
嬲爆
4
超無奈
2
無意見

評論