有人犯法 就要執法
有人犯法 就要執法

元朗日前發生暴力事件,有穿上白衫人士喺元朗西鐵站追打在場黑衣人士,全城譴責發生喺唔同地方嘅暴力事件。事後警方喺元朗同天水圍拘捕最少七名男子,部分人有黑幫背景。廣男覺得,警方執法,開始拘捕涉案人士,正好證明警方責任就係執法,而且不論身份、政治立場,有人犯法,警方就要將佢哋繩之以法;不論黃、藍、綠色,都應該支持警方執法,齊聲向暴力說不!


警方仍積極搜捕


警方指出,被捕者初步涉及非法集結,日後經蒐證同諮詢法律意見後,唔排除控告更多罪名,亦相信接下來會有更多人被捕,重申警方絕唔容忍任何暴力行為,不論政治取態,只要有人犯法就會執法唔會姑息任何違反法律嘅人。換句話說,警方會依法辦事,只要有人用上暴力手段,就要付上刑責。


廣男覺得,無論係警方,抑或係其他社會人士,都有一條不可踰越嘅底線,就係暴力不能接受。白衫人士打人,要拉要告;示威者犯法,無論係衝擊、襲警、縱火或者刑毁壞,一樣要執法。否則,社會好容易就有錯覺,令人誤以為持某啲政治立場嘅人肆意妄為就無事,其他人犯法先要被依法追究。所以,政治立場絕對唔係護身符。


支持警方執法


喺呢個關鍵時刻,香港亟需警方嚴正執法令香港可以重回正軌。可能有人會懷疑警方,認為警方做得唔夠好;但廣男覺得,如果警方刻意不作為,咁佢哋事後就唔會調查、拉人。既然警方已經開始執法,大家應該觀察一下警方嘅後續行動如何,然後再作評論。誠如警務處處長盧偉聰所言,警隊與黑社會絕對誓不兩立,廣男始終相信,警方執法、維持社會秩序,係香港作為安全城市嘅重要支柱,以前係咁,相信將來都係一樣。


作為普通市民,我哋亦唔係無嘢可以做,如果想香港回復和平,大家應該冷靜落嚟,並呼籲身邊親友都保持冷靜,如果繼續對抗、內耗,只會令香港受傷更深,撕裂更加嚴重。當個別人士話要繼續光復行動,意味社區極可能再爆衝突,大家真係要慎思。 


原圖:RTHK


20
支持
6
驚訝
2
無意見

評論