警民衝突 源於民陣搭台?
警民衝突 源於民陣搭台?

噚日民陣搞遊行,遊行之後「照例」升級,變成一發不可收拾嘅暴力流血衝突,有示威者不顧警方嘅不反對通知書,衝破警方防線將遊行範圍「自行」擴充到金鐘、中上環再到西環,劍指中聯辦大樓,除咗玷污國徽外,更出現掟嘢、放火等暴力行為。廣男覺得,民陣所謂嘅「和平遊行」,根本就係一個搭台俾示威者搞事嘅前奏,尤其係民陣暗示叫人繼續向金鐘、中環方向前進,同叫班示威者去搞事,其實無咩分別。


市民自然要搵出口?


民陣之前就遊行終點定為灣仔作出上訴,岑子杰已經講過,如果灣仔人潮「無路可走」,市民「自然要搵出口」,合理做法就係市民向金鐘方向離開;噚日遊行結後,據報民陣雖然有呼籲市民解散,但亦揚言金鐘、中環方向「過得去」、「注意安全」,懷疑鼓吹人唔遵守不反對通知書。廣男只想講句,民陣搞遊行,成日遊行完都出事,民陣係咪搭台俾人搞事,真係值得商榷。


撇除噚日民陣搞嘅遊行變成流血衝突,民陣上個月9日搞遊行,遊行明明已經去到金鐘嘅終點,但民陣當時就叫人唔好走,留低一齊預演「佔領」立法會,又突然向在場人士提供法律支援電話號碼,之後當晚就發生示威者衝擊立法會、襲警甚至佔領道路嘅衝突;去到6月12日,衝突全面升級,示威者擲磚、鐵枝等,暴力程度令人慘不忍睹,民陣近期搞嘅遊行,基本上都一定出事,廣男真係唔明,民陣咁執意要喺咁緊張嘅時刻搞遊行,係想俾機會市民表達訴求,定係佢哋都想有人借機衝擊,Keep住反政府行動嘅熱度。


「和理非」保護破壞者


所以,遊行、佔領道路、衝擊同爆發流血衝突,幾乎已經成為民陣以至其他反修例人士搞遊行集會嘅「必然流程」;而對於噚晚一班示威者好似有恃無恐咁搞事,就令廣男諗起喺班示威者7.1衝擊立法會當日,港大畢業生、「港獨」分子梁繼平就呼籲示威者留守,話只要能夠得到更多「和理非」人士在外圍保護佢哋呢班破壞者就無問題,其實依家嘅情況亦一樣,一班激進示威者得到部分「和理非」支持,又有民陣呢啲「大台」搭好個台俾佢哋做嘢,對於一班血氣方剛嘅年輕人而言,其他人都衝,自己又點可以唔衝呢? 


原圖:中通社


20
超無奈
4
驚訝
1
無意見

評論