郭家麒忽然反暴力?
郭家麒忽然反暴力?

呢排政治氣候嘅轉變,可以話快到好難跟得上,尤其係一班盲反派政客嘅所謂「公義標準」,更加可以話係一時一樣,令人難以捉摸;好似公民黨立法會議員郭家麒咁,明明發生暴徒衝擊、破壞立法會,佢唔譴責暴力,仲要將矛頭直指政府,但到噚日,佢就由於喺港鐵度俾人「撞咗一下」,第一時間就報警求助,仲稱「不接受用暴力對待任何人,亦解決唔到問題」,擺出一副譴責暴力嘅姿態。一時眼前嚴重暴力破壞行為唔譴責,一時又鬧人用暴力,郭家麒真搞到人「好亂」。


尊貴議員被撞 報警?


據傳媒報道,郭家麒噚日朝早搭港鐵去金鐘,期間喺尖沙咀站落車先讓車廂乘客行出車廂嘅時候,就有個男乘客行出車廂時疑用「肩膊」撞佢,仲要撞完之後露出笑容,郭家麒覺得「不可容忍」,所以就報警,有媒體引述郭家麒說法,佢話「作為公眾人物,不介意言語上有不同意見,但不希望亦不接受用暴力對待任何人,亦解決唔到問題」,對方最後有向佢道歉,雙方就同意和解。對於盲反派政客郭家麒報警、「讉責」暴力,廣男第一個反應係,乜盲反派終於都知用暴力係唔啱嘅咩?係咪針唔拮到肉唔知痛呢?

        

對於郭家麒報警,廣男首先希望大家千祈唔好笑佢,因為無論係任何人,包括日日鬧政府、鬧警察嘅政客,大家都記得郭家麒喺警方暫不派員駐守醫院嘅問題上,佢幾兇狠咁鬧警察。不過,喺佢哋自己遇上問題,尤其係受「暴力威脅」時,佢哋一樣有權利報警,一樣應該受警察保護,所以大家唔好笑郭家麒,而應該認同佢搵警察處理問題。只不過,有一點令廣男覺得好可笑嘅,就係既然郭家麒自己都知暴力唔啱,咁點解7月1日喺立法會出現襲警、衝擊、破壞立法會嘅暴力場面,佢同其他盲反派政客出嚟見記者嘅時候,又唔譴責暴力呢?唔通警察就可以俾暴徒襲擊,立法會可以俾暴徒大肆破壞,但如果對象係諸如佢咁嘅尊貴立法會議員,暴力先係問題?


任何人對任何人 都不應該施暴


廣男就認為,唔理對象係警察好,以至其他人也好,都唔應受到暴力對待,喺呢度,廣男想請郭家麒設身處地為警察諗下,你自己俾人撞到一下都咁勞氣,而警察們俾人用磚頭、鐵枝、有毒粉末甚至通渠水等襲擊,身心到底有幾難受呢?希望郭家麒下次評論任何暴行包括示威者嘅違法行為時,都公平啲,唔好顛倒是非黑白啦! 


原圖:RTHK


10
支持
22
好正
2
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    這些叫做祇許州官放火,不准百姓點燈,合則用,不合則棄,黑白顛倒的無恥之徒,賣國賊都捧到人格唔知幾高尚!香港就是充斥著此等人渣,令到香港變成反智的社會。

    沒有更多評論

    沒有更多評論