請展開獨立調查 還鄭松泰一個清白
請展開獨立調查  還鄭松泰一個清白

喺七一示威衝突入面,有傳媒就拍攝到,班示威者強闖入立法會大樓之後,熱血公民嘅立法會議員鄭松泰當時身處大樓裡面,仲講咗一啲諸如「二樓有狗」、「小心啲」嘅嘢,疑似為果班大肆破壞嘅暴徒帶路。雖然事後鄭松泰否認,澄清當時只係「做緊直播、提醒所有人小心」,不過有大律師都認為,鄭松泰嘅行為有「灰色地帶」,唔可以完全排除佢干犯刑事罪行。究竟鄭松泰當時有冇為班暴徒帶路去衝擊、破壞呢?廣男真係唔敢亂講,所以最好嘅辦法,就係促請警方就事件作出一個獨立、公正嘅調查,如果鄭松泰冇做過,咁就還佢一個清白。


廣男睇完條片,都覺得真係有好多似是而非嘅地方。由傳媒畫面所見,鄭松泰當時身處立法會大樓裡面嘅走廊,佢一再向示威者確認二樓係咪有警察之後,就同一班示威者講︰「我上去!二樓有狗!你哋自己要小心」;接住另一個畫面就見到,鄭松泰仲叫正在拍攝嘅記者「唔好阻住呀!」,不過,就冇畫面好明確咁顯示佢為果班示威者帶路。唔知大家聽完鄭松泰講嘅呢堆嘢,會有咩觀感同判斷呢?佢自己就覺得好似被傳媒「砌生豬肉」咁款,仲話「可以剪埋一齊加句VO話我帶路,就算有嗮直播都可以做我」。


「灰色地帶」理應搞清楚


依家嘅問題係,有人話鄭松泰係犯法、帶啲暴徒去衝擊破壞立法會,而鄭松泰又的確講咗啲好易令人有聯想嘅嘢,連執業大律師都覺得好有灰色地帶,所以廣男認為,畢竟有人涉嫌干犯罪行,最好嘅解決方法都係警方展開獨立公正嘅調查,搞查清楚成件事。如果鄭松泰冇帶人去暴動、破壞,冇做任何違法嘢,通過調查就可以話畀大家知,鄭松泰係清白嘅;不過,如果萬一佢真係有做一啲違法嘅嘢,咁廣男都要講句,必須對鄭松泰依法追究甚至起訴。


冇做過就無須擔心


廣男相信,既然鄭松泰都話自己冇做過,咁佢都一定會好支持警方調查清楚嘅。話嗮佢都係公眾人物,又係一個政黨嘅主席,更加係立法會議員,如果因為呢啲「似是而非」嘅證據而畀人「屈」就唔好啦,甚至乎如果因為呢件事而影響埋之後嘅選舉,就更加得不償失。更何況,任何案件,仲有奉行司法獨立嘅香港法庭、法官去把關,到時鄭松泰又可以有充分嘅抗辯機會,唔使驚承擔「莫須有」嘅罪名。廣男都係果句,香港嘅法治精神、司法制度絕對唔會屈任何清白嘅人,只要冇做過,一定會還你一個公道;不過,亦都唔會放過任何犯咗法嘅人,唔理你係普通市民定係議員。


原圖:視頻截圖

40
好喎
6
唔係呀哇
43
嬲爆

評論