【真的駁火】阿叻陳淑莊鏡頭前駁火 阿叻:「我都唔知佢講埋啲咩垃圾!」 陳淑莊:「你覺得自己講嘢好有point呀?」
【真的駁火】阿叻陳淑莊鏡頭前駁火  阿叻:「我都唔知佢講埋啲咩垃圾!」 陳淑莊:「你覺得自己講嘢好有point呀?」

土地大辯論已展開,不過非建制派卻無心討論,要麼針對粉嶺高爾夫球場草地大造文章,要麼提出軍營土地起屋此等荒謬建議,肆意製造矛盾。藝人「阿叻」陳百祥和公民黨立法會議員陳淑莊昨日出席一個港台一個節目時隔空駁火,其間陳淑莊多次恃之自己尊貴的議員身份,對「阿叻」作出咄咄逼人的追問。


當「阿叻」問及陳淑莊為何一定要針對粉嶺高爾夫球場時,陳淑莊則提及滘西洲亦有高爾夫球場,但就遭「阿叻」質疑如何便利到,令陳淑莊發爛渣道:「我都未講晒你就嚟駁,駁,有乜嘢好駁嗜。」接著又無厘頭拋出數據,「阿叻」馬上笑道:「你唔好以為多數據就係贏......你講,你慢慢講,我飲啖水先,我都唔知佢講埋啲咩垃圾。」陳淑莊聞言「黑面」即反擊說:「你覺得自己講嘢好有point呀!」「阿叻」不落下風地回道:「當然啦,如果唔係我唔會上來」最後要主持人寄語雙方不要人身攻擊打圓場。


原圖:香港電台視點31截圖


#政治 #陳百祥 #陳淑莊


評論