【自揭瘡疤】王進洋自爆愛食大麻、區選時每日一支King Size 網民怒斥:是否想讓警察拉你坐監?
【自揭瘡疤】王進洋自爆愛食大麻、區選時每日一支King Size  網民怒斥:是否想讓警察拉你坐監?

言行屢受爭議的離島區議員王進洋早前曾稱「寧願辭職都唔宣誓」,後來又反口稱「最後決定留低,宣誓」,被網民圍插。他昨日(20日)又趁國際大麻日,竟於深夜在社交平台發文,自爆曾經是大麻吸食者,又指以往一到「420」,「都會roll(捲)一支大麻嚟食」,結果再引來網民狠批。


王進洋在文中又稱,自己認同「大麻唔係毒品」,自爆自己在反修例期間,因選舉壓力太大而令他每日吸食一支king size的大麻,以至坐在龍和道望向尖沙咀,「同自己講:人生真係精彩」。在貼文的最後,王進洋還留下「#食大麻幫唔倒我創作同工作」和「#我之後會有啲更癲嘅野奉獻比大家」。


對於王進洋的「坦白」,網民似乎並不受落。有人直斥「你講緊咩?香港吸大麻會否被拉?你響fb寫呢啲,係咪比料啲警察拉你坐監?」,又稱「對你好失望,發神經!寫啲乜嘢?」不過,已退出公民黨的東區區議員李予信卻在貼文留下一句「Happy 420」。


根據香港法例第134章《危險藥物條例》第8條,除非根據並按照該條例或取得許可證外,任何人不得管有危險藥物,或吸食、吸服、服食或注射危險藥物,違者循公訴程序定罪後,最高可處罰款100萬港元同監禁7年;或循簡易程序定罪後,可處第6級罰款同監禁3年。


此外,立法會正審議《2021年公職(參選及任職)(雜項修訂)條例草案》,修例後現職區議員將被要求宣誓擁護《基本法》和效忠香港特區。王進洋早前對宣誓的態度反覆,由2月宣稱「寧願辭職都唔宣誓」,其後到3月中一改口風,稱「比例係辭職佔六成、留低佔四成」,最後再宣布「最後決定留低,宣誓」。


圖片來源:王進洋Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

4
好正
3
心心眼
6
好好笑
0
令人傷心
12
嬲爆

評論

  • waiwai
    waiwai
    3年前
    0 回應 檢舉
    垃圾、咁都講得出吸上腦:rage:

    沒有更多評論

    沒有更多評論