【顛倒黑白】余若薇唔鬧違法港獨 反過來話CY損害香港聲譽?!
【顛倒黑白】余若薇唔鬧違法港獨 反過來話CY損害香港聲譽?!

外國記者會(FCC)邀請「港獨」組織香港民族黨召集人陳浩天演講,變相搭建宣揚「港獨」的平台,全國政協副主席梁振英連日來亦就此有理有據地提出質疑。不過,公民黨要員、資深大律師余若薇在接受《蘋果日報》訪問時,卻反過來不斷為陳浩天開脫,「佢(陳浩天)係咪畀人告咗先?佢係咪被人定咗罪?佢又冇畀人告,又冇被人定罪,即係唔係犯法,即使犯咗法,(FCC)都可以請佢講嘢……我好難想像(土地契約)有一條會話『有個人犯咗法,你(FCC)就唔可以邀請佢嚟講嘢』嘅條文」。奇怪的是,余若薇身為資深大律師,理應知道煽動和鼓吹「港獨」是明顯違反基本法,但她非但沒有直斥其非,反過來疑似為「港獨」保駕護航。

 

但更離譜的是,余若薇在訪問中竟然斥責梁振英損害香港聲譽,破壞香港的言論自由云云。擺明居馬想再一次以「言論自由」作為「港獨」的擋箭牌。

 

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 15.0px 'PingFang HK'; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 15.0px Arial; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000} span.s1 {font-kerning: none} span.s2 {font: 15.0px Arial; font-kerning: none}

原圖:大公報、港人講地資料圖片

評論