【短片】【笑聞一分鐘】尹兆堅個頭縮咗水? 踎監先覺得「活著」?

//踎監至有活著嘅感覺?睇嚟, 監獄真係好啱尹兆堅噃!//


奇聞呀!奇聞呀!專業探監戶邵家臻又為大家帶來最新監獄消息,佢引述尹兆堅話依家踎監,有種活著嘅感覺、仲有就係佢個頭縮咗水!

 

究竟發生乜事?有傳媒報道話邵家臻探完尹兆堅後,引述尹兆堅話自己唔係含金鎖匙出世,更容易適應監房生活,種種難捱令佢有種活著丶存在嘅感覺。即使仍有四單案七條罪在身,坐監反而令佢更清醒。睇嚟踎監生活好啱佢喎!


不過,轉頭尹兆堅又投訴監房飯餸,咩咩咩以澱粉質為主、菜肉為次的「食物金字塔」營養標準過時,蛋白質太少仲令佢肌肉流失,身形細咗好多個碼、連個頭都細埋!邵家臻又話,尹兆堅仲唔止一次同佢講「存在先於抗爭」喎!尹兆堅真係清醒咗?你話呢?

 

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
1
心心眼
9
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龍的傳人
        龍的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        坐監係要償還罪孽,要還香港大眾市民一個公道,唔係坐監嘆世界,任你指指點點可以有任何訴求。

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣