【短片】【笑聞一分鐘】教協​FB專頁一度「被消失」 想洗底避法律責任?

//繼公民黨維護網站後,教協尋日都靜靜雞整頓Facebook專頁。其實班領導層咁驚犯法坐監,一開始唔犯法,咪咩事都冇囉。今日搞成咁,都係教協自己攞嚟!//


咩叫「利益當前,奮不顧身;一到揹鑊,就做縮頭烏龜」?睇睇教協就知啦。話說,被內地官媒炮轟為「毒瘤」嘅教協,繼周二突然宣布解散之後,尋日Facebook專頁仲靜靜雞地「被消失」。直到深夜,專頁「被復活」果陣,教協已經將咩咩咩反國教、「佔中」、反修例、呼籲罷課不罷教同撐違法被捕教師等等嘅Post,一一刪走。


其實,教協龜縮都唔係第一日嘅事,就係宣布退出支聯會後,教協就不動聲色地將官方網站嘅「社會」欄,由76頁刪剩5頁,跟住再刪剩2頁,然後到宣布解散時,就即刻全數刪除,留返「解散」嘅內容響官方網站「新聞稿」一欄。教協領導層咁驚青,唔通係驚《國安法》埋身,想嘗試洗底甩身?


嗱嗱嗱,就算教協刪咗內容,大把人一早就截圖保存啦。如果犯咗法,以為洗咗底就咩事都冇,教協咪咁天真啦!睇返佢嘅合作夥伴公民黨,舊年人大通過《國安法》前夕,該黨就話網站維護,將之前有問題嘅內容一一下架。到最後公民黨咪又係有幾名前成員,因涉違《國安法》,留係監倉度,「令人生更精彩」。教協想透過刪網站內容,避過法律責任,簡直就係痴心妄想!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
3
心心眼
7
好好笑
1
令人傷心
2
嬲爆

評論