【短片】【笑聞一分鐘】新民主同盟玩完 諗住「走數」保平安?

//成立11年嘅新民主同盟正式解散,真係好行夾唔送,不過記得找番當初簽署「墨落無悔」嗰條數先~//


自中央出手制訂《港區國安法》及完善選舉制度後,攬炒派可謂人人自危。繼今年3月同民陣割席圖保平安,新民主同盟嘅人喺區議員宣誓在即之際,又有新招自保,該黨昨日(26日)在社交媒體發帖,話咩嘢「政治環境大不如前」,經過新民主同盟所有區議員大多數人嘅同意下,決定即日起解散喎,成立11年嘅新民主同盟正式玩完!


嘩嘩嘩,大家記唔記得舊年新民主同盟參加所謂「35+初選」係威係勢㗎,話咩咩咩「將和香港人在亂世中並肩同行,一同戰勝黑暗,重奪我們的香港」嘅,又高調以黨嘅名義簽署「墨落無悔」,當選後會以否決財政預算案,迫使特首回應訴求。政制及內地事務局局長曾國衞當時已經講到明,參與初選或違國安法,依家新民主同盟係咪諗住解散就當冇件事,唔使「找數」先?該黨大埔區議員關永業仲話「希望解散可保平安」,係咪諗得太簡單?


嗱嗱嗱,其實新民主同盟一早爆退黨潮,就算唔解散都遲早滅黨。范國威和譚凱邦因初選案自今年4月被羈押至今,佢兩個先後喺獄中宣布退黨。之後新民主同盟仲走完一個又一個,由原有19個區議員嘅地區大黨,到解散前只剩番8個區議員。新民主同盟過往為反而反,曾抹黑政府社區普及檢測計劃及抗議中央檢測人員來港,如今解散真係好行夾唔送。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

22
好正
5
心心眼
5
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • +85297****44
    +85297****44
    2年前
    0 回應 檢舉
    死弱智怪不得香港搞到這樣子!它們真的以為退黨不做區議會議員就無事??另一份好工等待它們....坐監!:grin::grin:
    • 你的光榮,我的榮耀
      你的光榮,我的榮耀
      2年前
      0 回應 檢舉
      :hammer:🪳:broom:

      沒有更多評論

      沒有更多評論