因為「焗」 所以除口罩?
因為「焗」 所以除口罩?

相信大家都知道,依家香港法例有規定,任何人只要身處公眾地方,就必須一直佩戴口罩;如果你問囍雨,講真,囍雨梗係希望快啲有得除口罩過正常生活喇,尤其大熱天時,的確又焗又唔方便。但依家實情就係,香港疫情未過,隨處都可能潛藏爆疫危機,大家戴番個口罩,既係為己、更係為人。

 

不過呢個咁淺白嘅道理,就偏偏有反對派區議員當睇唔到,仲要「唱反調、對著幹」,日前西貢區議員葉子祈就被揭發,搭巴士期間一度除低口罩,更聲大夾惡,連篇歪理同勸阻佢嘅同車乘客口角。囍雨嘅睇法好簡單,只要事件查證屬實,咁既然有法可依,一般人違法要罰,議員違法就更加要罰!

 

「斷正」還要歪理多多?

 

囍雨由網上瘋傳嘅影片所見,一位冇戴口罩、疑似葉子祈嘅年輕男子,當時企喺巴士梯間,與多名乘客發生爭執:「我冇講過任何嘢呀?我有冇周圍噴口水,惡意做違反公眾衛生嘅行為呀?」、「我响度有冇傳染病菌呀,你有冇證明到我係一定確診呀?」、「冇戴口罩出街一定犯法有病?」…而有消息就指,事發時曾經有乘客向該名男子提供新口罩,但佢冇理會,拒絕配合;而事後葉子祈接受媒體訪問,亦都承認因口罩問題同人爭執,仲大條道理話「我除咗(口罩)一陣,焗所以除」。

 

「焗」,就可以喺公眾地方隨意除口罩?「冇講過任何嘢、冇周圍噴口水」,就可以唔遵守法例?囍雨想講,呢個唔單止係有人涉違口罩令嘅「小問題」,更加係涉及公共衛生的大問題!今日你一句「焗」,話除就除;聽日佢又一句「我又冇周圍噴口水」,又隨意唔戴口罩,如果個個都恃住呢種歪理貪圖自己方便、舒服,咁法例豈非一紙空文?更重要嘅係,依家疫情未斷尾,社區仲可能存在變種病毒傳播鏈,如果因此造成新一輪傳播、新一波爆發,香港豈非又要被疫情「攬炒」多次?!睇下依家印度嘅處境,仲未夠觸目驚心?大家係咪非要去到果種惡劣地步,先識醒、識驚?

 

涉違口罩令的「慣犯」?

 

另一個令囍雨覺得真心嬲嘅地方,係原來葉子祈已經唔係第一次喺公眾地方唔戴口罩,據報去年9月,佢就曾喺西貢區議會會議期間唔戴口罩,以至一度同其他議員發生爭執;今年2月,佢於維景灣畔派發利是封時,又被人揭發公然唔戴口罩。囍雨想講,對於一個屢次涉違口罩令嘅「慣犯」,尤其「斷正」仲要諸多歪理嘅區議員,既然法例當前,又「有圖有片有線索」,當局以至執法部門必須依法追查、予以懲處,一來,防止社會出現「點解佢得我唔得」嘅跟風效應,二來,再次告誡反對派,法律面前,政客唔係大晒、有特權!


原圖:網片截圖、葉子祈fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

31
好正
4
心心眼
6
好好笑
2
令人傷心
22
嬲爆

評論

  • wai wong
    wai wong
    2年前
    1 回應 檢舉
    正因為冇人執法,所以黃絲曱甴們可以橫行無忌。
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • +85292****22
        +85292****22
        2年前
        0 回應 檢舉
        正仆街

        沒有更多評論

        沒有更多評論