辭職 只需要一分鐘?
辭職 只需要一分鐘?

「十六號,四月十六號。一九六零年四月十六號下午三點之前的一分鐘你和我在一起,因為你我會記住這一分鐘。從現在開始我們就是一分鐘的朋友,這是事實,你改變不了,因為已經過去了」,講起「一分鐘」,囍雨相信大家對以上嘅《阿飛正傳》對白,都可能有啲印象。同女仔「浪漫浪漫」,可以叫人記住呢「一分鐘」;囍雨估唔到,原來一個組織嘅領袖,都可以臨「走佬」前一分鐘辭職。講緊邊個?就係浸信會聯會會長羅慶才囉(可能已經係前會長)!


有理無理 先抹黑一輪


關於「走佬」一事,羅慶才聲稱移民嘅最大原因係「香港的改變,自由空間收緊,政府施政背離了合理和公平的原則及基礎 …」,又指「很多很多主張既溫和也有建設性的社會人士」先後被當局追究和監禁,佢就逐漸清晰自己嘅去向。至於佢點解走得咁急,辭職又咁急?原來因為佢「離港日期是由家中寵物狗來決定,獲得狗隻機位就決定離港的日期」。即係因為「家中寵物」,所以走得特別急喇!


對於羅慶才嘅說話,囍雨首先質疑,香港嘅自由空間點收緊?政府施政點背離「合理和公平的原則及基礎」呢?先講自由,香港依然好自由,不過,如果打算「反中亂港」,尤其係連中央都抹黑,或者係想顛覆國家嘅「自由」;抱歉,香港未必有呢種自由,其他地方以至國家,都好難有!至於施政公平與否等問題,囍雨唔知羅慶才係咪講《港區國安法》以至警方執法等問題,但係,囍雨只能夠講,政府做嘢方式無變,只係有人挑戰法治而且唔想港府公平地執行法律啫。


不負責任的辭職


據報,羅慶才因為寵物機位等問題,所以走得急,辭職又急,但囍雨想問,羅慶才係咪上機前「一分鐘」先知有機位,所以上機前「一分鐘」辭職呢?老實講,囍雨相信羅慶才就算唔係上機前一、兩日或更長時間知道有機位,由佢買機票、執行李去到上機,至少都以「小時」計算呀?去到最後一刻先辭職,除咗不負責任甚至「玩嘢」,囍雨實在諗唔到其他理由!


囍雨喺度諗,如果一般打工仔,「臨飛」前一分鐘辭職,真係唔知會有「咩後果」,羅慶才作為一個組織領袖,一個關心社會「關心」到寫文抹黑《國安法》嘅人,原來,只係一個不顧一切就走嘅「特權分子」。囍雨仲想知道,羅慶才本人有冇講過會同啲反修例同路人「齊上齊落」呢?羅慶才出走,再次證明,反政府陣營,真係「一擊即潰」!


原圖:浸聯會網頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

22
好正
3
心心眼
6
好好笑
1
令人傷心
9
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • Happy21
      Happy21
      2年前
      0 回應 檢舉
      :+1:
      • Happy21
        Happy21
        2年前
        0 回應 檢舉
        :blush:

        沒有更多評論

        沒有更多評論