《生果報》被打壓?
《生果報》被打壓?

重溫《生果報》喺去年五月底一則頭版報道或「廣告」(囍雨分唔清楚係報道定係其他)大字標題寫上「One HongKonger One Letter to SAVE HONG KONG」、「一人一信救香港」等字句,又附有「#TrumpSavesHK」、「Mr. President, please help us」等內容,唔駛囍雨解釋,大家都知道《生果報》係想尋求美國總統「干預」香港啦!所以,當日前警務處長鄧炳強公開話「呢個老闆所控制嘅媒體,不停用一啲誤導、炒作、不盡不實嘅報道,從而分化人心、從而挑起香港仇恨、對國家嘅仇恨」嘅時候,囍雨好想講句「不能同意更多」,如果無《生果報》喺過去近兩年時間「煽風點火」,相信香港喺反修例運動期間都唔會俾暴徒蹂躪得咁慘!

 

講事實 = 打壓?

 

對於鄧炳強一番話,《生果報》當然會全力回擊啦,例如《生果報》喺今日嘅報道,更引述記協聲明「譴責」鄧炳強抹黑傳媒,並引用其主席楊健興指「一個處長唔應該將坊間、網上嘅流傳,或者係佢口中嘅假新聞、假消息,但當成事實,作咁空泛嘅指控」;而《生果報》總編輯羅偉光,就指「作為執法部門首長發表針對傳媒的言論,是典型推卸責任的說法,認為傳媒挑起所謂仇恨、分化,令人質疑是否要畫更多紅線,日後更嚴厲打壓傳媒」云云。講咗咁耐,囍雨只想問一句,鄧炳強所講嘅,係咪事實呢?

 

根據囍雨理解,其實鄧炳強一番話,除咗話有傳媒老闆借控制嘅媒體搞分化、挑仇恨外,如果有人危害國家安全,就要為犯法行為付出代價,包括承擔法律責任。呢個說法,囍雨唔認為有問題!至於記協話指控「空泛」,囍雨想問,《生果報》公開叫外國干預香港,係咪事實?《生果報》經常煽動市民上街反政府甚至反中央,係咪事實?同樣重要嘅係,《生果報》有報道誤導市民,要警方去信百幾次澄清,又係唔係事實呢?依家係有媒體可能危害國家安全,難道記協覺得《生果報》種種行為,完全無問題?

 

若無犯法 何來打壓?

 

至於《生果報》總編輯嘅回應,包括質疑係咪「要畫更多紅線,日後更嚴厲打壓傳媒」,當中道理就更簡單,如果傳媒無犯法,無人可以「打壓」佢哋;相反,如果媒體包括佢哋嘅老闆涉嫌違法,警方就必須執法。《生果報》與其質疑將會被打壓,不如先顧及好傳媒道德,唔好諗住做「踩界嘢」仲好啦!成日話傳媒係「第四權」,囍雨想講,傳媒有監察政府嘅權利,但肯定無犯法同埋危害國家安全嘅「特權」!


圖片來源:中通社、RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

48
好正
20
心心眼
5
好好笑
3
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    3年前
    0 回應 檢舉
    請正義的媒體發聲一下,不要被毒媒再傷害新聞的原則,只有真實、誠實才是道德,才有公信力,才能發揮公權,國家更能推好更民主的國法為國民服務及保護人民安定。
    • Happy21
      Happy21
      3年前
      0 回應 檢舉
      :grin:
      • Happy21
        Happy21
        3年前
        0 回應 檢舉
        :+1::+1:

        沒有更多評論

        沒有更多評論