民主黨宣誓無立場?
民主黨宣誓無立場?

有朋友曾經講過,喺政治問題上,最討厭就係「騎牆派」,某啲政客或黨派「風吹邊一面」,就企邊一面,令人覺得完全無立場可言。近日,廣男「又睇到」關於民主黨嘅新聞,話說民主黨主席羅健熙表示民主黨區議員係咪會宣誓要「再討論」,但指相信宣誓係好個人嘅決定,難以「強逼」每個區議員一致行動云云。廣男真心想問,咁清楚明白一件事,民主黨都依家都無立場?宣誓又未有立場,係咪參選立法會又未有立場,民主黨有咩事係「有立場」呢?

 

虛無縹緲的陳述

 

據傳媒報道,對於區議員宣誓與否嘅問題,羅健熙話就算民主黨中委會有決定,亦會容許區議員彈性自行選擇,包括宣誓與否,甚至辭職等做法。另外,對於民主黨將來係咪會參選立法會,民主黨亦未有「最後定案」,相信仍有一段長時間讓黨內考慮同作出決定,羅健熙表示佢哋會衡量議會內實際仲能夠做到嘅事,最終議席比例、選委門檻等因素,但就直言黨內參選立法會意慾低,指現階段方案內容「好難哽」,無法評估民主黨能否「入閘」。簡單嚟講,就係關乎議席又關乎錢,民主黨就「傾咁耐」都無立場!

 

先講區議員宣誓嘅問題,請容許廣男講句,係咪要宣誓,根本係一件好簡單嘅事,如果民主黨對宣誓有疑慮,咁當初民主黨嘅區議員參選果時,又同意簽署聲明擁護《基本法》、效忠特區?即係聲明效忠特區就得,宣誓就有問題?呢個係咩邏輯?至於參選立法會嘅問題,其實民主黨係咁批評、質疑,直接話唔玩就得,點解依家「又要威,又要戴頭盔」呢?

 

關乎罪責 即有立場!

 

問題嚟喇,咁民主黨係咪咩都「無立場」呢?當然唔係啦!當有消息傳出民陣可能被取締,甚至可能涉違《港區國安法》後,民主黨就退出咗民陣工作喇,據報仲有民主黨成員稱「在風險越來越高下,退出民陣是迫於無奈」。睇真啲,民主黨實在十分「屈機」,關乎議席同錢,就一邊批評一邊「拖」;關乎「罪責」,就「走得快,好世界」,呢啲係咩,呢啲就係民主派喇!

 

香港未來嘅民主運動,廣男肯定黯淡無光,當中原因,就係代表「民主」嘅反對派,無立場、無骨氣甚至連原則都無;曾經「雄霸」立法會或者立法局嘅民主黨,廣男已經依稀見到佢哋式微嘅跡象。其實,想保住議席,不論係立法會或者區議會,直接講啦,依家係咁「質疑」同批評,轉頭如果又宣誓又參選,咪仲肉酸! 


圖片來源:羅健熙社交網站專頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

7
好正
0
心心眼
7
好好笑
0
令人傷心
2
嬲爆

評論