公民黨貪勝不知輸?
公民黨貪勝不知輸?

2020年快將結束,唔少媒體都喺度做緊「年度總結」,而向來極度有心「反政府」嘅《生果報》,當然亦會做「年度總結」;廣男留意到,作為DQ重災區嘅公民黨就其政黨路向接受訪問時,主席梁家傑就話大家要「大家堅持講真話,大家要保持低調,保住道氣,黑極都會有光明一刻」。講真話,廣男想問,黑暴分子喺過去一年多「打砸搶燒」,公民黨如何講真話?對於普選問題,公民黨又有冇同大眾講真話,講清楚所謂「公民提名」選行政長官不符《基本法》?


攬炒派「鍊爆」香港


不論係《港區國安法》,定係DQ四議員,廣男首先要講,呢啲都係攬炒派包括公民黨搞事、「鍊爆」香港嘅結果。首先要講嘅,當然係黑暴分子過去一年多時間「打砸搶燒」,甚至係殺人放火,去到咁盡,中央以至港府,點可能無措施止暴制亂?至於公民黨,廣男喺過去一年幾時間,似乎未見過佢哋狠批暴徒、同黑暴分子割席。另一方面,公民黨前立法會議員作為曾經宣誓擁護《基本法》、效忠特區嘅政客,佢哋居然聯署去信叫美國國會盡快通過法案「制裁」香港,被DQ根本係咎由自取,面臨「滅黨」,只能怪自己政黨先出賣香港。


至於梁家傑所謂「堅持講真話」,當然亦係大有問題。如果真係堅持講真話,點解唔話俾人聽用暴力係違法又會傷害他人,反而之前會同人講「暴力有時或可解決問題」?如果真係講真話,喺政改問題上,點解唔話俾人聽普選行政長官要符合《基本法》規定,而「公民提名」根本不符《基本法》?「公民提名」呢個所謂「必不可少」嘅訴求,其實係咪政客呃人,令人誤以為「公民提名」行得通,而產生之後無數嘅衝突?


政客須有政治智慧


從政,需要勇氣,亦需要智慧。公民黨今日落得面臨「滅黨」嘅可能,歸根究柢,係因為公民黨作為一個「大狀黨」,竟然都唔睇《基本法》以至其他法律行事,一方面跟隨激進派企喺黑暴分子一邊,一方面又不顧議員嘅誓言叫外國「制裁」香港。如果公民黨仲想發展落去,可以,但廣男覺得佢哋絕對要正本清源,首先要做嘅,係應該就其前立法會議員要求外國「制裁」香港公開道歉;之後不論係黨領導層、區議員以至其他成員,都應該嚴格按照《基本法》行事。講真,被DQ唔係其他人嘅責任,而係一切皆是自招,公民黨要怪,怪自己啦! 


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

56
好正
13
心心眼
18
好好笑
6
令人傷心
16
嬲爆

評論

  • +85294****89
    +85294****89
    3年前
    0 回應 檢舉
    :rage:
    • 859622757@qq.com
      859622757@qq.com
      3年前
      0 回應 檢舉
      垃圾
      • 1140204
        1140204
        3年前
        0 回應 檢舉
        本身公民黨是监察政府运作,改善民生,不是用来反中乱港的政黨,有今天结果是他们走火入魔以為可以改变中国政權,真不知自亮!

        沒有更多評論

        沒有更多評論