黎智英「前無去路 後有追兵」?
黎智英「前無去路 後有追兵」?

網媒《港人講地》今年四月率先踢爆,黎智英懷疑在將軍澳工業邨《蘋果日報》總社違規經營秘書公司,涉嫌違反將軍澳工業邨嘅地契條款,佢同另外兩名集團高層被控欺詐罪,案件今日提堂,押後到出年四月中再審,黎智英嘅保釋申請被拒,需要即時還押。正當全世界都關注緊黎智英嘅「去向」時,廣男留意到一單新聞,稱近日美國白宮聯署網頁有一個要求「調查黎智英」嘅聯署,指佢喺美國大選涉嫌發布虛假訊息、非法干預,要求對佢作出調查。黎智英喺香港俾警方查緊、告緊,喺佢「美國主子」果邊又有人要求調查佢,佢算唔算係「前無去路,後有追兵」?


連「主子」都敢碰!


可能大家對有關事件唔係好了解,等廣男簡單講下發生咩事。話說美國大選前,美國NBC揭發《蘋果日報》涉嫌委託「虛構人物」,炮製攻擊當時美國總統候選人拜登同佢個仔嘅「黑材料」,事後《蘋果日報》以至黎智英都否認事件,不過原來「委託者」係佢助手Mark Simon,而用嘅錢亦係黎智英公司嘅錢,黎智英於是「割席」、「棄車保帥」。不過,「人」係黎智英嘅,「錢」又係黎智英嘅,黎智英自稱「無辜」,大家信唔信?依家俾人用攬炒派最鍾意用嘅「白宮聯署」投訴,黎智英又係咪抵死呢?


成件事嘅本質非常簡單,就係黎智英或者Mark Simon想喺美國總統「落注」,支持現任總統特朗普,但就天網恢恢,俾人踢爆涉嫌造假;老實講,「落錯注」,梗係有代價要付啦,美國共和黨點睇黎智英,廣男就唔知啦,但斷估美國民主黨、未來總統拜登,唔會輕輕放過黎智英呀?所以,有人發起白宮聯署可能係第一步,之後美國當局調查黎智英,繼而檢控、「制裁」佢等等,或者就係黎智英將要面對嘅事。


中美都不歡迎他?


喺香港,黎智英正在還押,仲有其他控罪「在身」,甚至涉嫌觸犯極嚴重嘅《港區國安法》,如果連美國都封殺佢,咁佢就真係「無路可走」喇!玩政治玩出火嘅例子我哋見唔少,但玩到好似黎智英咁,連美國總統都得罪埋,又真係好少見。可能失去美國呢個「大靠山」,黎智英嘅結局,似乎大家都預見到喇! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
3
心心眼
11
好好笑
0
令人傷心
2
嬲爆

評論