以謊言延續暴力
以謊言延續暴力

綜觀近日嘅觀察,廣男發現本港嘅暴亂之所以發展到今日變得「一發不可收拾」,原來可以用兩個字去概括,就係「謊言」!點解咁講?因為每當時局稍稍平息,盲反派以至反政府一方,就會有人「製造」一啲不實指控,令反政府及仇警情緒再度升溫,令暴徒有「理由」繼續使用暴力。最新例子,就係不斷有人訛稱有示威者喺太子站「俾警察打死」;但如果呢個係事實,死者家屬唔會出嚟指摘警方?醫院方面唔會有消息傳出?盲反派仲唔開足三日記者會?唔好玩啦!呢種用謊言延續暴力抗爭嘅方式,除咗對被抹黑人士造成傷害、令社會更亂之外,根本無人會因此而得益!


太子站打死人?


有關於太子站「打死人」傳聞,其實政府、警方、消防處及醫院管理局已經澄清過,過去三個月嘅執法行動當中,根本就無致命個案;換句話說,所謂太子站有人「被打死」甚至太子站「死了6個人」等說法,全部都係假嘅!而由於真係有人相信太子站有人「被打死」,連日嚟去「獻花」,甚至不斷去太子站、旺角站等搞破壞;呢一種透過謊言去堆砌「理由」令示威者繼續「抗爭」嘅手法,實在係極之不道德。


謊言不斷 以假亂真


事實上,呢種極度誤導他人嘅手法,近幾個月可以話係屢見不鮮,喺政府提出《逃犯條例》修訂初期,盲反派就已經係咁將堵塞法律漏洞、處理台灣殺人案嘅修例抹黑成香港人「被送中」;隨住時間推演,盲反派、反政府一方嘅謊言,例如近日不斷有暴徒掟汽油彈,有啲人就屈警員扮暴徒掟汽油彈;明明係暴徒一方擲出汽油彈,有啲人直頭剪輯相關片段,營造係由警察掟汽油彈嘅假象;最近,甚至有人老作有女示威者喺被警察拘捕後俾警察輪姦,啲「故仔」沒有最過分,只有更過分。盲反派、反政府人士用呢啲手法誤導人,目的只有一個,就係挑動群眾情緒,令人繼續「抗爭」,甚至更加「勇武」抗爭!


面對盲反派、反政府人士嘅謊言,廣男就喺度諗,呢啲發放虛假消息嘅人士,如果佢哋可以毫無代價地散播假消息,然後煽動人去做破壞,其實佢哋有冇觸犯咩香港法律呢?如果有,警方係咪可以做番啲嘢呢?啲人成日話依家香港亂,甚至話警察執法令社會亂,但之所以亂,係因為有班人不斷煽動,甚至為咗煽動而「作故仔」,香港市民要睇清楚,一班居心叵測嘅人為咗破壞香港,可以去到幾盡。 


原圖:文匯報
43
嬲爆
6
超無奈
2
無意見

評論