盲反派不割席實錄
盲反派不割席實錄

日前本港機場喺一晚之內,接二連三發生嚴重暴力事件,內地旅客、記者同警察幾乎受到「無差別」襲擊和凌辱,有人甚至以「謀殺式」暴力形容事件;出現呢啲令人髮指嘅暴力事件,社會大部分人士都予以最強烈嘅譴責,但一直表明「不割席」嘅盲反派議員,竟然直到今日都唔願意同暴力切割,甚至顛倒是非,話被毆嘅內地記者似乎「想挑起情緒」,呢啲風涼話離晒大譜、毫無良知,廣男想喺度分享下呢班所謂議員、政客點樣包庇暴力,大家每次見到呢啲政客,一定要追問佢哋做乜唔同暴力割席!


盲反派政客涼薄言論節錄:


議會陣線毛孟靜:無可能割席,大家都支持「年輕人」,不知道當中有無「被煽動」的情況。


公民黨楊岳橋:「知錯能改,善莫大焉」,「不割蓆(席)、不譴責、不篤灰」


公民黨郭家麒:譴責暴力,同時指責《環球時報》記者「似乎想挑起情緒」,叫大家不要「墮入圈套」。


民主黨許智峯:是否違法要問律師意見,公眾自己有公論,自己會先譴責警方。


專業議政梁繼昌:稱機場行動「有點適得其反」,希望集會能繼續進行。


專業議政葉建源稱有電話打進來,着記者等等,但半小時仍未接回,其後再致電沒有接聽(作為教育界立法會議員,竟然不回覆傳媒提問)


工黨張超雄:稱暴徒是行使「公民拘捕權」,又指傷害他人不能接受,但不會割席。


如果用兩句說話形容呢班政客,就係講咁多嘢,就係唔肯同暴力割席;講得過分啲嘅,甚至講到呢啲係政府、警察等嘅「陰謀」、「圈套」咁款,包庇暴力嘅程度,過分得令人難以接受!


每次都要追問無良政客 是否與暴力割席


面對呢啲言行令人不齒兼埋沒良心嘅政客,廣男覺得大家如果見到佢哋,每一次都一定要問清楚佢哋兩個問題,第一就係願唔願意公開嚴正譴責暴徒;第二就係會唔會同暴徒割席。如果啲政客唔願意正面回答呢兩個問題,即係佢哋已經決定包庇暴力、包庇違法到底!


廣男希望大家明白,發生咁多暴力事件,而班凶殘暴徒竟然「越戰越勇」,多多少少都係因為佢哋有一班盲反派政客以至部分市民撐腰;所以,如果有盲反派政客同你講佢唔譴責暴力或者唔割席,大家就可以理直氣壯同佢哋講,「你哋都係暴徒」! 


原圖:RTHK

27
嬲爆
6
唔係呀哇
2
無意見

評論