李怡想谷人上街 推倒政權?
李怡想谷人上街 推倒政權?

依家全城焦點,都係睇緊元朗聽日會唔會發生暴力衝突,甚至係大家唔想見嘅流血事件;喺呢個時候,好多人都叫大家冷靜理性,唔好入元朗,或者就算入元朗都好,千祈唔好生事,令自己同埋其他人受傷。但《生果報》近日就反行其道,一時話香港人要「晒冷」,一時又話要「光復元朗」,大有煽動上街、等睇「流血事件」嘅味道,今日《生果報》評論員李怡撰文,除咗一邊想「越多人參與行進元朗」外,更直言就算特首下台都無用,因為解決唔到「自由與獨裁不能共存」嘅矛盾。言下之意,李怡想叫人上街,再意指政權係「獨裁」,所以要推倒嗎?

 

問問題等於指控「證據」?

 

喺廣男評論李怡煽動人上街前,廣男想先回應李怡意指事件同「政府有關」嘅問題先,李怡提出一系列問題,包括「誰有權命令警方袖手?」等,稱即使無事實嘅證據,都有「推理上嘅根據」;廣男想問下,何謂「推理上嘅根據」,就事件提出質疑,呢啲係假設,係有待查實嘅假設,但問完問題就當成「根據」,然後講到人哋真係有勾結咁款,唔係咁兒戲呀?

 

李怡又話外國媒體、政客都意指政府、中央「請黑社會」或者「背後策劃」,稱「幾乎所有的國際媒體,在報道元朗恐襲時,都認為事件與政府有關」,廣男又有問題,有媒體講或者猜測又如何?如果套用李怡講法,有媒體話黎智英係盲反派金主,有媒體話黎智英係動亂黑手,又有媒體講過黎智英涉嫌犯下恐嚇等刑事罪行,呢啲都有媒體講㗎喎,李怡又點睇呢?

 

想香港重演六四

 

另一個其心可誅嘅地方,係在於近期發生咗咁多暴力流血事件,《生果報》以至李怡都仲要煽動人上街,李怡稱「越多人參與行進元朗,就越能表現出我們的自由意志」;之前《壹傳媒》老闆黎智英話香港可能重演六四事件,之後《生果報》頭版報道話香港人7.21「晒冷」,往後又頭版報道「光復元朗」,《生果報》仝人係咪想香港「重演六四」流血呢?

 

尤其甚者,廣男睇到李怡話「林鄭下台,接受五個訴求,可以緩和一時,卻不能解決『自由與獨裁不能共存』這個深層次矛盾」、引述艾未未稱「獨裁改變不了這些事實。擊敗它只是時間問題」時,加埋黎智英話可能重演六四、《生果報》谷人上街等情況,廣男覺得事情已經好清晰,就係黎智英、《生果報》以至李怡係「項莊舞劍,意在沛公」,反修例係一個名目,向港府、中央「潑污水」,反政府、反中央甚至要推倒政權,先係佢哋嘅真正目的。 

 

原圖:RTHK

32
嬲爆
6
超無奈
5
無意見

評論