個球場係盲反派架?
個球場係盲反派架?

囍雨知道喺呢個「全城熱話」蓋過一切嘅時刻,基本上寫咩、講咩都好難吸引注意,但囍雨今日見到一單幾有趣嘅港聞,實在不得不喺度分享下感受,事緣民陣今年想喺維園搞七一遊行繼續被「截糊」,民陣就估計並批評建制人士「假借慈善團體之名,惡意入紙申請維園足球場,阻止民陣進行7.1大遊行起步之用」;睇完呢段說話,囍雨第一個反應就係,乜個球場係民陣架?難道搞政治嘢,其他團體就要讓路畀民陣優先使用球場?

 

球場是大家的

 

對於咩團體喺七月一日借咗維園足球場,囍雨暫時就唔知喇,但如果情況同上年一樣,係有註冊慈善團體借嘅話,咁肯定無問題喇,點解咁講?因為康文署按機制考慮同審批申請嘅時候,會按《免費設施的預訂程序》列明團體的優先次序,如果係慈善團體申請,的確係享有較優先嘅租用權。換句話說,如果有人想借場搞政治活動,而另一邊廂有慈善團體想搞活動,後者優先係正常嘅!

 

故此,民陣估計、批評建制派「惡意入紙」、「阻止民陣」呢啲說法,基本上係唔駛理嘅,一來如果真係有慈善團體申請場地,人哋優先使用合法、合理;二來,維園足球場係公家地方,唔係屬於一個政治團體,更加唔係屬於某個政治陣營嘅,民陣申請唔到場地,根本就唔應該諉過於其他人或者其他團體。

 

又係宣傳?

 

每年嘅七一遊行,民陣事前定必用盡各種辦法宣傳,上年佢哋申請唔到喺維園足球場起步,跟住就放風話要叫唔同團體喺唔同地方集結、「打游擊」,大有一種「公民抗命」式起步嘅感覺。今年佢哋借唔到場,即刻喺網上開Post攻擊定建制派先,其實說穿了,都係宣傳嚟啫!可以預計得到,佢哋嚟緊將會就遊行事宜嘅一切包括起步點、遊行方式炒作一輪,然後再借《逃犯條例》修訂、「佔中」九犯案等議題「炒埋一碟」,力谷市民上街反政府。不過,市民睇盲反派嘅把戲都睇咗咁多年,真係唔知仲有幾多人會身體力行,行出嚟支持成日「關鍵缺席」嘅盲反派呢?


原圖:文匯報

6
支持
5
好正
0
無意見

評論

  • Andy Ho
    Andy Ho
    5年前
    0 回應 檢舉
    這又如何?民陣又可以怎樣?民陣不是大曬!

    沒有更多評論

    沒有更多評論