「關鍵一席」的迷思
「關鍵一席」的迷思

立法會九龍西補選進入「最後直路」,仲有唔夠兩個星期就正式投票,各個候選人基本上已經「法寶盡出」,有啲候選人就搞造勢大會宣傳、有啲就強調呢個議席對自己陣營幾緊要,要求大家無條件支持佢云云。廣男睇新聞,見到公民黨主席梁家傑話如果畀建制派贏出今次補選,建制派就可以為所欲為,包括23條、國歌法「話過就過,如入無人之境」,但事實又係唔係咁呢?若然選舉由代表建制派嘅候選人勝出,香港議會嘅生態會出現乜嘢變化呢?


對民生才是關鍵一席


廣男平日都好少認同梁家傑講嘅嘢,但今次亦不得不認同,呢個議席的確好關鍵,之不過關鍵並唔係在於23條或者國歌法立法等問題,而係在於到底廣大市民認為香港政客聚焦改善民生、發展經濟重要啲,定係想議會爭拗無日無之,畀班盲反政客可將政治同私人政治恩怨帶埋入民間。即係話,今次補選之所以重要,全因選民再有一次機會去表態:選擇反對、激進嘅勢力,定係支持關注民生嘅力量,又還是係兩邊都唔畀面嘅候選人?廣男相信今次選舉就係一個好好嘅風向標。


仲有一點,就係若然今次補選最終由反對派代表勝出成功入局的話,立法會裡面直選議席中,建制派同反對派嘅比例將會變成17對17,要進一步修改《議事規則》懲罰一眾開會玩嘢、衝擊、搗亂、阻撓會議進行嘅 議員,相信就比較困難、冇乜成功機會。但係相反,若果係建制派代表勝出的話,法會「議事規剛」就有望進一步修訂,任何議員想搞事,甚至係喺議事堂裡面使用暴力,咁就要面對「停賽」(禁止開會)、「罰款」等後果,至少都可以起到一定震懾作用吖!


反對派並非關鍵一席


梁家傑無啦啦將今次補選同23條立法、國歌法等等拉埋嚟講,無非都係想幫「自己友」助選同拉票啫;勢估唔到梁家傑堂堂「資深大律師」,為咗「政治」兩個字居然連人格都唔顧,係咁講大話,呢個毫無疑問係香港嘅悲哀。事實上,以今時今日來講,23條、國歌法若然要喺立法會通過,只需要用「簡單多數」方式表決即可,以而家立法會入面建制派佔多數嘅情況下,多一個反對派、少一個反對派,其實真係無關宏旨。特區政府已經講明,23條立法係要喺社會氣氛接受嘅情況下先至會去做,至於國歌法立法就已經成為「憲制責任」,選邊個入去立法會都係不得不做。所以話呢,梁家傑,唔好再講大話啦,呃唔到人架喇。其實,既然個議席對於你哋反對派咁緊要,咁點解唔好好珍視,掛住玩「政治騷」呢?


現時立法會九龍西補選共有五名候選人,包括伍迪希、曾麗文、李卓人、馮檢基同陳凱欣。


原圖:Takungpao

0
驚訝
17
好好笑
2
唔係呀哇
1
無意見

評論