譚文豪口裡說不 身體很誠實?
譚文豪口裡說不 身體很誠實?

香港人可以申辦內地居住證,而港珠澳大橋又通車在即,有報道話呢啲連串嘅利好消息,再次帶動香港人到內地買樓嘅熱潮。唔少大灣區城市例如珠海,更加成為港人「掃樓」熱點。廣男讀中學嘅時候成績比較好果科係經濟,覺得其實啲人而家見大灣區建設好咗去「掃樓」,買入價都貴咗唔少喇;要買就應該好似公民黨立法會議員譚文豪咁「獨具慧眼」,一早就去咗惠州買樓。你以為人哋係盲反派就唔會去大灣區置業咩?少年,你實在太年輕了!

 

譚文豪「老早」到大灣區買樓

 

有向來支持盲反派嘅傳媒報道,佢哋以為盲反派議員唔會去大灣區買樓,點知一Check,發現公民黨立法會議員譚文豪竟然喺大灣區有樓!譚文豪就回覆傳媒,話佢惠州層樓其實早年買落,當時有親友提到去惠州買樓,佢見樓價又唔貴,就買嚟畀屋企人當度假屋用,仲話同大灣區冇乜關係,亦唔會因樓價升拎嚟炒賣咁話喎!

 

老實講,議員去大灣區買樓,冇問題,廣男甚至覺得大家應該歡迎啲盲反派議員去大灣區行多啲添;問題係在於,有批評指公民黨成日唱衰內地、唱衰大灣區發展,而家有成員原來一早喺大灣區置業,咁係咪一邊「唱淡」大灣區或者內地,但自己就一邊「掃貨」先?果種感覺就好似一個人同大家講前面好危險,千祈唔好再向前行,但自己就靜靜雞去咗前面執金一樣,譚文豪都係「曳曳」架喇!

 

歡迎盲反派多到大灣區走走

 

話雖如此,廣男覺得大家都唔好戴住有色眼鏡睇譚文豪,始終有盲反派議員去大灣區買樓、願意到大灣區行下都係好事嚟嘅。廣男建議,譚文豪應該帶其他盲反派議員一齊上惠州度假、四圍行下,話唔定其他盲反派議員上到去,對大灣區有唔同睇法都唔定;買唔買樓,唔緊要,最緊要係理性看待大灣區發展,唔好成日喺度玩抹黑,影響香港同其他大灣區城市合作呀嘛。


原圖:RTHK

8
搞笑咩
21
好好笑
8
驚訝
4
無意見

評論