戴耀廷謬論多 政治大晒走火入魔
戴耀廷謬論多 政治大晒走火入魔

盲反派向來擅長「創造」名詞,然後再將唔同名詞扣落整個建制身上,就算冇嘢都會畀佢哋講到「好似有問題」咁。為咗合理化一切「暴力」、違法行為,違法佔領發起人、港大法律學者戴耀廷近年創造咗「威權政府」以至「威權法治」等名詞,一句講晒就係反政府人士犯法、搞事就得,政府依法檢控就唔得!戴耀廷今日喺《生果報》撰文,聲稱「威權法治」入侵立法會,批評立法會主席梁君彥這樣、嗰樣又不是。不過大家撫心自問,到底戴耀廷講緊咩呢?點解盲反派喺議會搞事就乜都得,立法會主席依例行事就唔得呢?

 

戴耀廷又顛倒是非

 

其實當戴耀廷講到甚麼「威權」嘅時候,其實講嚟講去都係果個意思,就係盲反派做乜都得,其他人如果有動作,就算合法、合理都係「被打壓」。喺佢最新嘅文章入面,就聲稱「威權法治」侵佔立法會,又話梁君彥唔應驅逐盲反派議員、叫保安做嘢等等。咁講法,即係一班盲反派議員不斷搞事,都唔可以趕佢哋出會議廳,由佢哋喺議事堂做騷?

 

戴耀廷呢種老屈中央、政府以至立法會嘅風格,講到底係明示「為求達到政治目的,可以不擇手段」,呢一種鼓吹反政府就可以為所欲為嘅「作風」,其實係秉承咗佢之前所提倡嘅所謂「違法達義」精神。盲反派犯法?冇問題架,因為係政府「不義」在先嘛!


無規矩可言的世界

 

戴耀廷言論合理唔合理,相信大部份市民心中已經有清晰答案。事實上今時今日喺立法會裡面嘅盲反派,根本就極之霸道,只要議會裡面有佢哋稍稍不滿嘅議案,盲反派人士唔投票唔在講,甚至連開始討論都唔得!戴耀廷慢慢喺度開創緊一種以「威權」為名、幫助自己人搞事為實嘅風氣,囍雨認為如果畀呢種歪風「遍地開花」,長遠而言可能畀違法佔領更危險,實在要小心小心!


原圖:Takungpao

評論