【讀者來稿】 掟雞蛋都唔係暴力?咁仲成世界既?
【讀者來稿】 掟雞蛋都唔係暴力?咁仲成世界既?

喺呢個價值觀扭曲同歪理亂舞既年代,唔少人已經分唔清黑同白,眼中只有鬥爭,完全冇是非觀念可言。財政司司長曾俊華上星期六同特首一齊出席公眾論壇,期間畀雞蛋掟中,事後有人批評,特首譴責示威者「冇政治器量」,又認為應該留返畀曾俊華自己決定追唔追究件事咁話。計我話,發表呢啲評論既人真真正正係捩橫折曲、邏輯混亂,而且對人唔對事,令人非常失望!


有一點必須講清楚,即使特首回應真係唔好,亦唔代表掟雞蛋就「合法」同「合理」。特首作為政府首長,唔係即時出嚟叫停,唔通就任由暴力事件變本加厲?呢類暴力示威未來只會不斷升級,就好似今日立法會咁,已經有議員話要掟「汽油彈」啦!

大家將心比己,如果你係曾俊華,自己畀人暴力襲擊後,上司竟然走出嚟話「掟得好呀,歡迎大家繼續吖!」,請問你會點諗?仲有,啲人成日話特首「語言偽術」,嘿,今次特首直截了當譴責暴力,大家又取笑佢冇技巧囉,咁到底大家想點呀?

仲有呀,話應該留返畀曾俊華自己決定追唔追究嗰啲,到底知唔知自己講乜?如果告唔告、追唔追究可以係曾俊華「說了算」,咁咪即係「人治」囉!喂,呢單刑事案嚟架,告唔告係律政司決定架,原來大家想高官可以干預檢控架?

好,退一萬步講,就算特首回應真係差,但都唔代表特首「譴責」係「錯」,更加就唔代表掟蛋既人行為係「啱」。部份傳媒翌日只係話特首答得唔「得體」,但對掟蛋班人行為就輕輕帶過,完全「失焦」同「誤導」。為求達到政治目的,即使顛倒是非黑白都在所不計,原來呢啲就係「公義」?

香港愈來愈光怪陸離,傳媒同反政府人士為求達到政治目的,刻意將暴力美化,唔去譴責掟雞蛋者,反而集中去講特首回應得好唔好。掟完雞蛋嗰班又死不認錯,仲夠膽死反咬特首「冇幽默感似暴君」,呢啲指鹿為馬既歪理,如果真係今日香港既寫照,我只可以講,絕對係香港人既悲哀。

原圖:無綫新聞截圖


評論

  • shuyicai58@outlook.com
    shuyicai58@outlook.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    江苏黑硬直开叉打结头虱多头皮屑多娼妇王云章搞鬼!
    • yeshugan.com@hotmail.com
      yeshugan.com@hotmail.com
      3年前
      0 回應 檢舉
      :smirk:

      沒有更多評論

      沒有更多評論