高志森:貼文只是虛構的電影情節
高志森:貼文只是虛構的電影情節

有報章報道,前日以導演身份「分析角色對白」的高志森,在其facebook貼文指,銅鑼灣書店店長林榮基所說的,乃自相矛盾及不可信後,又留言指現時「最想買起林嘅,正係反中亂港反對派一伙,包括林身邊佢口中最信任的人」,暗示時值選舉年,若林被殺即可用「They can't kill us all!」做選舉口號,「對廢青嚟講煽情又有效」,稱林「唔死冇用」,「泉下有知又做烈士,應該瞑目」,報道直指高志森言論是侮辱林榮基的人格。

高志森今早貼文反駁該報章,指該報照例斷章取義,他說,其文中的一句「林唔死冇用」,只是虛構的電影情節中模擬「認為林已經冇利用價值嘅身邊人」會咁樣講,並非他「辱佢人格」!質疑有關報章「唔識睇文定刻意斷章取義呢?」

高志森其後又再貼出原文以正視聽 :「嗱,電影情節就係咁度嘞:依家最想買起林嘅,正係反中亂港反對派一伙,包括林身邊佢口中最「信任」嘅「人」,咁就可以徹底嫁禍呀爺喇,選舉年喎,大家明啦,"They cant kill us all!" 就成為選舉口號啦,對廢青嚟講,煽情又有效;林唔死冇用,佢嘅最後價值就最好係咁用啦,泉下有知,又做烈士了,應該冥目,阿爺要派特工來HK保護林條命仔就真;強調這一是寫實的荒謬喜鬧劇。(原文內容)

原圖:大公報

評論