葉建源玩騎牆?
葉建源玩騎牆?

成日聽到一句說話,就係真小人唔可怕,偽君子先係最得人驚,因為前者都可能係「明刀明槍」要搞事,後者呢,扮到一本正經咁,其實就心懷不軌;今次廣男講緊邊個?咪就係教育界立法會議員葉建源囉!事關佢近期接受電台訪問講到罷課嘅時候,好似既無明確表明支持罷課,又無話要反對罷課,而係話如果學生考慮後要罷課,校方要尊重。咁即係點?即係既唔想得罪反罷課人士,又怕激嬲支持罷課人士?原來作為教育界議員,竟然「無立場」,玩「騎牆」!


葉建源的「空廢」言論


廣男記得之前睇書,曾經睇過一個學術用語,叫做「空廢」,簡單而言就係「講咗等於無講」,說話、言論無內容可言;廣男覺得用「空廢」二字形容葉建源嘅說話,就最為貼切不過。作為一個教育界議員,對於罷課問題一係支持,一係反對,咩叫做「若果學生經成熟思考後參與反修例罷課,以表達政治立場,校方應該予以尊重,建議學校以學生請假的方式處理」,即係既不反對,又不支持?


立法會有教育界代表,就係要喺有需要嘅時候,教育界代表就住喺大、中、小學等發生嘅事發聲,對於學生因為政治理由而罷課,葉建源係咪反對?又或者,如果葉建源覺得政府施政有問題,所以支持罷課,都係一種表態。依家佢語意曖昧、含糊其詞,原來一個年薪以百萬計嘅教育界議員,有事嘅時候就係講一啲「兩邊都想唔得失」嘅說話,咁立法會、教育界仲需要呢個議員咩?


政客在看 視若無睹


喺呢度,就等廣男講下自己嘅立場,第一罷課最直接影響到嘅,就係學生自己嘅切身利益,因為返學、學習係學生嘅本分,罷課既影響學習進度,甚至有可能影響前程;第二,可以話係更重要嘅,就係一班學生如果罷課,就增加出去抗爭嘅可能性,如果有學生、初中生甚至小學生出嚟抗爭,繼而受傷、被捕,咁呢個責任邊個去承擔?係鼓吹罷課者嘅責任,定係一班政客諸如葉建源「視若無睹」所以要負起責任?


其實只要用常理諗下,都知道學生罷課、上街抗爭嘅風險極大,偏偏葉建源作為教育界議員、代表,就喺度「耍太極」,顧左右而言他;如果葉建源係要反政府,夠膽就話自己係「支持罷課,寧不顧學生學習的福祉」,而唔好喺度玩閃避球! 


原圖:RTHK

24
嬲爆
0
超無奈
0
無意見

評論

你可能感興趣