【短片】【笑聞一分鐘】犯法唔係錯?保衛香港一百年?羅冠聰、劉祖廸亂噏當秘笈

//羅冠聰話喺香港犯法唔一定係錯?「攬炒巴」劉祖廸話要慶祝香港200歲生日及香港保衛戰100年?兩位通緝犯咁巴閉,不如返香港先喇!//


唔知係咪近排英國疫情逐漸好轉,一班從香港走佬過去嘅通緝犯們又開始蠢蠢欲動。是咁的,上星期六係反修例示威「6.12衝突」兩周年,涉違《港區國安法》「著草」去英國,正被香港警方通緝嘅前香港眾志成員羅冠聰,跑到一個喺倫敦舉行嘅所謂聲援集會上狂loop歪理,其中有一句係咁講的:「在香港犯法的人不一定是錯的。」


網民聽後表示:「既然吾會錯,點解自己首先着草?」;「係英國叫手足去送頭,自己係英國歏世界,你對唔對住你班兄弟啊」;「又怕死,又想威,講乜都無用,返嚟香港先講」。


更搞笑嘅係同場出席嘅另一個《港區國安法》通緝犯「攬炒巴」劉祖廸,話咩咩咩過去兩年經歷被捕、被襲擊及通緝,但從來都唔後悔。講到情緒激動嘅時候,佢仲開始時空錯亂,活喺平行宇宙𠻹! 


劉祖廸話:「我希望在香港200歲生日的時候,我們可以在光復了的香港,慶祝香港200歲生日以及香港保衛戰100周年。」


嘩嘩嘩,呢兩位走佬英國嘅難兄難弟,失去喺香港搞風搞雨嘅鎂光燈,竟然要靠比拼邊個歪理歪到震來博眼球?既然羅冠聰覺得犯法冇錯,點解鬼鬼鼠鼠匿喺英國唔敢返來?一班年輕人已經俾你之前嘅歪理荼毒到坐緊監仲嫌唔夠,仲想煽惑更多人出來送頭違法,係咩居心啊?既然兩位咁巴閉,就唔好得把口,自己返來先啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
好正
2
心心眼
5
好好笑
1
令人傷心
5
嬲爆

評論