【黃店執笠】「大渣哥茶記」港島店下周二結業
【黃店執笠】「大渣哥茶記」港島店下周二結業

由前港姐譚小環丈夫蔡強榮(渣哥)主理的黃店「大渣哥茶記」今日(3日)宣布,位於灣仔的港島店將營業至下周二(9日)後正式結業。


「大渣哥茶記」在Facebook專頁貼文指,已經與業主達成提早退租協議並已收妥頂手費,強調「並非告急」,又形容「做生意唔係賺就係蝕」,貼文更指「港島店每個月都大概和和果果,講到要蝕都只係裝修費」,呼籲市民毋須特地在結業前到店舖用餐。


貼文又提及決定結業的主要原因是此分店「真係做得好勞氣」,又指團隊這兩個月雖已盡力,但「意興闌珊」,形容「生活在現今嘅香港,經已終日啼笑皆非,既然做得唔開心,咁咪唔做囉」。


圖片來源:大渣哥茶記Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

27
好正
7
心心眼
29
好好笑
4
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • +85298****17
    +85298****17
    2年前
    0 回應 檢舉
    :tada:執笠誌慶
    • 龍的傳人
      龍的傳人
      2年前
      0 回應 檢舉
      黃店垃圾食物 吸黃人血 黃店自取滅亡
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        good

        沒有更多評論

        沒有更多評論