【短片】【笑聞一分鐘】走佬李永達攞景定贈興?為踎監何俊仁賀壽講漏一句?

//70歲嘅何俊仁,唔止被爆獄中「瘦咗兩個碼」,依家仲要被遠在英國逍遙自在嘅李永達「祝福」。哎,呢啲咪「真兄弟」囉~//


又有好戲睇喇!走佬英國嘅李永達祝賀獄中嘅何俊仁生日快樂,大家估吓究竟係攞景定贈興?是咁的,今個月1號係民主黨前主席何俊仁嘅70大壽,佢因為涉及四宗非法集結案,正在牢獄中度日。而何俊仁「有情有義」嘅黨友李永達,2號就喺社交網站發文,話「祝仁哥生日快樂」,更貼上一張2009年佢幫何俊仁慶生切蛋糕嘅相。而李永達嘅太太,民主黨前區議員陳樹英都貼出同其他朋友嘅合照,話咩咩咩「無論變遷,常常記掛遠方的朋友」。嘩,睇嚟感情好似好深厚喎,咦,點解賀壽唔祝佢年年有今日,歲歲有今朝嘅?


其實喺今年8月,李永達已經被揭發,靜雞雞同太太陳樹英前後腳離開咗香港。後來被部分黨友公開質疑係「叫人衝自己鬆」,陳樹英先自爆「達和我在英生活安好」。喂喂喂,當初你兩個咁冇義氣拋低手足走佬,田雞過河各有各撐,依家又突然蒲頭賀壽,唔通想抽水擦存在感?

 

至於何俊仁,入獄一個月就要每日燙衣洗地半個鐘,大呻吃力。佢嘅囚友曾健成近排寫信仲透露,在獄中見到何俊仁「瘦咗兩個碼」𠻹。依家仲要被遠在英國風流快活嘅李永達「祝福」,哎,真係點滴在心頭囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

14
好正
1
心心眼
15
好好笑
1
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論

      你可能感興趣