【短片】【笑聞一分鐘】何韻詩掉咗2/3間屋? 神神秘秘想走佬?

//如果何韻詩真係走佬,咁就真係要開香檳慶祝嘞//


喂!做乜一開波就唱歌?咁都無非係為配合今次主角、撐暴歌手何韻詩啫。是咁的,呢位又撐暴又去外國唱衰香港嘅歌手,自從612基金摺埋、個人演唱會又取消埋之後,潛咗水,大家已經差不多唔記得佢存在的時候,佢近日在社交網站上載相片,話掉咗2/3間屋,連以前啲獎杯獎座都掉晒。


何韻詩疑似走佬呢個消息一出,有人認為唔可以咁易放過佢,要佢為反中亂港惡行找數先;不過,更多網民支持佢呢位撐暴藝人走佬,仲叫佢千祈唔好返香港。

 

不過呢,何韻詩臨尾就死撐,係hashtag咗一句咩咩咩唔洗亂估我唔係走路唔係移民唔係賣變家當喎。聽住先啦,走佬呢家嘢唔通事先通報大家咩?睇返人板許智峯就知啦,佢為咗走佬,仲不惜弄虛作假呃法庭都夠膽死。何韻詩究竟最終會唔會走佬,大家買定花生睇好戲!



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

48
好正
9
心心眼
28
好好笑
7
令人傷心
17
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      咁多漢奸一齊坐牢,等如成班取團抱暖,冬眠分別不大,沒有痛苦只係失去自由,時間到又出黎九三九四,有意思吗?

      沒有更多評論

      沒有更多評論