【短片】【笑聞一分鐘】中國維權律師關注組散檔 劉慧卿何俊仁跳船巧驚驚?

//中國維權律師關注組呢頭話回覆警方,嗰頭就宣布解散兼董事跳船,真係快到呢!點解呢?//


埋嚟睇、埋嚟睇最新嘅跳船二人組啦,中國維權律師關注組宣布解散,並已經啟動自動清盤程序,關注組董事辭職,其實做主席嘅何俊仁一早已極速跳船,而家就輪到包括劉慧卿等董事跳埋一份。

 

警方上月25日要求關注組提交相關業務資料,關注組話已經於最後限期前回覆,但就冇講明係咪交咗資料,然後就冇交代原因自行宣布散解。咁急為乜呢?其實,呢個2007年成立嘅組織,表面就話關注中國維權律師權益,實際就係借意攻擊中國政府體制,影響香港人對中國政府觀感,政治目的極明顯。關注組的所作所為更加有可能違反國安法。

 

咁就解釋到點解要極速解散,連社交專頁帳戶亦已被刪除。而有多案在身、正在服刑嘅關注組主席何俊仁,更加係關注組宣布解散前已跳船,佢呢排亦好忙咁表演連環跳船,之前 已辭任華人民主書院董事、支聯會主席。至於關注組董事劉慧卿就表現慌張,有傳媒向佢查詢情況時,佢就話律師建議佢封口避談喎,大家知道發生乜事啦!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
6
心心眼
13
好好笑
3
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    good
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good

      沒有更多評論

      沒有更多評論