別讓校園成為國安漏洞
別讓校園成為國安漏洞

關於《港區國安法》,關於校園播「獨」嘅問題,過去幾年社會已經討論過好多,有一點廣男覺得好奇怪,就係《國安法》實施咗就嚟一年,但唔同嘅大學校園,都好似無就相關法例做咩教育或防範工作;最近,有報道指香港大學計劃成立委員會,評估外界針對港大有關《國安法》嘅指控,又會另設小組,關注《國安法》嘅發展。有港大教職員質疑,《國安法》又闊又嚴而且能「任意演繹」,認為委員會未必有實際作用云云。廣男反而會質疑,如果大學如果「無視」相關法律,如果他朝有教師、學生以至學生組織觸犯《國安法》,咁大學就係無盡好責任,而且一樣可能要負上責任!

 

港大的「往績」

 

有人可能會問,點解其他大學無打算設立類似機制或委員會,而港大要咁做呢?廣男唔係「局中人」,但認為當中理由其實好簡單,早喺違法佔領之前,港大已經有學生刊物鼓吹「港獨」,當時令人震驚嘅程度連時任特首梁振英都要公開警剔有關思想;前一排,港大又有學生代表要搞紀念旺角暴動嘅活動,引起全城「關注」;直至最近,港大學生會竟然發聲明攻訐中央完善香港選舉制度,稱方案「終結」香港選舉制度云云。凡此種種,港大成個「反中亂港」基地咁,咁校方又邊可能「唔做嘢」呢?

 

雖然廣男贊成港大設立相關委員會或小組處理關於《國安法》嘅事宜,但綜觀媒體報道,廣男覺得港大最需要做嘅事,除咗係評估「外界指控」,應該係設立一套防範有人包括學生「以身試法」嘅機制,以及推出一套整間大學學生都要學習嘅國安課程。老實講,如果只係設立一個委員會「睇下發生咩事」、「開下會」,未必治標,更加唔治本,關鍵在於,港大教職員以至學生,都要有保護國家安全嘅意識。

 

教育學生 才是保護學生

 

廣男必須強調,防範好校內可能出現違反《國安法》嘅情況,絕對唔係要限制教職員或者學生,而係大學將相關工作做得到位,最終保障嘅始終都係學生本身;試想一下,如果有學生因為一時衝動而「以身試法」,咁大學無防範或者教育好相關學生,會否因為「仁慈」而害咗學生?所以,大學包括香港大學要就《港區國安法》作出跟進,而且係徹底嘅跟進同教育!

 

大學,本來就係俾學生學習嘅地方,如果大學因為政治環境而變成反政府、反中央基地,成為「違法達義」者嘅搖籃,咁學生「入學」,最後分分鐘變成「入獄」。最後,廣男想講,不論港大以至其他大學如何就《港區國安法》作出跟進,理論上工作與學術自由無關,因為學術自由,係唔包括教職員、學生可以因自由而危害國家安全嘅。 

  

圖片來源:香港大學網頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

7
好正
3
心心眼
0
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    书面检讨,她撕了面膜。弯曲路上迎面而来三十发弹头穿过台州副秘书长介来缚身体,他前后摇摇晃晃摔在地上死了。算了不说了就在这三分钟前他赤裸裸唇吻着同性霍公子来场翻云覆雨床笫之欢,床单落地,布帘卷西风,人比黄花瘦
    • +85298****49
      +85298****49
      3年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論