十幾人俾警察殺死?
十幾人俾警察殺死?

近日,一名男子懷疑因為有刑事案件在身,受唔住壓力投海自盡,佢嘅家人講明死者因為涉案「睇唔開」自殺,但網上不斷有留言係講到死者被警察「謀殺」,有大批人士受感召去海傍鞠躬,有啲甚至一家大細去拜祭。廣男就喺度諗,乜依家有人身亡,只要有人喺網上「吹幾句」,啲人就覺得係警察「殺人」喇?成日話「謠言止於智者」,依家嘅香港人,單單睇幾句網絡留言就會得出有違常理嘅判斷?廣男覺得,呢啲假新聞、謠言,除咗煽動仇恨、加劇矛盾,對香港根本百害而無一利。

 

16人被殺?全部都係假!

 

以上講果位自殺而被人講成警察「謀殺」嘅男子,只係其中一例,之前8.31太子站衝突,一樣有人話有人俾警察「打死」;最離譜嘅講法,係話「8.31」加埋「新屋嶺」共有16人被警察「打死」、「殺死」!不過,當傳媒細心查證,包括去所謂名單嘅地址作查證後,發現根本無人死!點解會出現呢啲咁離譜嘅假新聞?當中原因好簡單,就係有人有心造謠,想煽動他人仇警情緒,同時不排除想衝突繼續升溫!

 

一切只為挑動矛盾

 

所謂反修例行動,雖然暴徒嘅暴力手段不斷升級,但如果大家細心留意一樣嘢,就係比起6月、7月行上街嘅人,其實人數係越嚟越少,咁係咪代表啲人已經「滿意」政府撤例?當然未必,但行出嚟嘅人數減少,反映反政府一方、激進示威者甚至暴徒所聚集嘅民氣已經有啲減弱,佢哋嘅行動「再無突破」,後果就係無以為繼。最省時、有效能激起其他人抗爭情緒嘅手法,就係妖魔化對方(即係政府、警察),所以之前大家見到網上留言話警察「打死人」、「棄屍」等等,都係挑動矛盾嘅策略。

 

只要能夠挑動到其他人情緒,就可以「保持」反政府行動甚至暴力行動嘅「溫度」,不過發出假消息嘅人,所發放嘅消息實在「太假」,傳媒只要細心查證,就會知道原來所謂「死人個案」,根本就唔存在。最慘嘅地方,係竟然有唔少人「相信」呢啲謊言,到底佢哋係相信呢啲謊言,定係純粹唔相信政府、警察所以選擇「相信」呢啲有違常理嘅大話,廣男唔清楚;但廣男可以肯定嘅係,呢啲謊言對警察造成傷害,對香港亦造成傷害,如果有人係都要相信呢啲所謂「警察殺人」嘅謊言,廣男要同你講句,你已經中咗計,因為散播謠言嘅人,就係想利用你! 


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


65
嬲爆
13
超無奈
3
無意見

評論