【短片】【笑聞一分鐘】許智峯靠害發噏風、叫人投白票自己鬆?

//叫人衝,自己鬆!許智峯你夠膽就返嚟香港先啦!//

又有人發噏風喇!又有人發噏風喇!講緊嘅之唔係嗰個許智峯囉。呢個畏罪潛逃匿係澳洲的通緝犯,噚日畀保安局局長鄧炳強喺社交網站點名斥責,煽動他人在選舉中投白票的行為「卑劣」後,今日叻唔切咁發帖文駁咀駁舌。

 
佢就講得爸之閉喇!話咩咩對於有人鬧佢煽動抵制同破壞選舉,佢係義無反顧喎,仲懶叻話無法律風險㗎,又話咩事都由佢承擔咁話!點解佢咁有承擔又會著草呢?仲有呀,你知唔知政府修訂咗《選舉(舞弊及非法行為)條例》,煽惑他人不投票或投無效票都係犯法㗎,可判處罰款20萬元同監禁3年。真係邊個仲會信你呀?

 
許智峯啊許智峯!你講就天下無敵,依家孭住涉嫌違反《港區國安法》等13條控罪,啲網民好想知道你會點去承擔噃,夠膽就返嚟香港吖!



請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

8
好正
3
心心眼
4
好好笑
1
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • +85290****11
    +85290****11
    2年前
    0 回應 檢舉
    看這走狗的嘴臉, 全仗外勢力的利益飼養,替外勢力主子辦事, 可惜人窮技淺,臨終跳牆充大頭鬼。
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龍的傳人
        龍的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        係人都知佢係大漢奸,做埋咁多衰嘢,再講真係口嗅!

        沒有更多評論

        沒有更多評論