【短片】【笑聞一分鐘】黃之鋒踎監慶生好巴閉 羅冠聰、張崑陽齋講「精神同在」咋?

//黃之鋒生日,一班跑到英美嘅賣國者講句「精神同在」就算祝福?手足情誼真係得把口喎。不如返嚟幫佢賀壽,用行動支持最實際呀嘛。//


10月13號唔單係打風俾全港打工仔嘅休息日,仲係一個人嘅25歲生日。噹噹噹噹,就係踎緊監嘅前香港眾志秘書長黃之鋒!呢個反中亂港嘅年輕頭目,就算坐監都一樣好巴閉,收到好多已經著草海外嘅手足祝福喎!


首先係《港區國安法》通緝犯,喺美國申請政治庇護嘅張崑陽。佢話黃之鋒一路好孤獨,希望佢得以自由嘅時候重新睇呢段歷史,知道大家一直都在喎。而同樣係國安法通緝犯,走佬到英國嘅羅冠聰就話,隔住半個地球同黃之鋒講「生日快樂」,會唔會被視為害咗佢嘅一步呢?仲話咩咩咩「精神上,我哋永遠都連埋一齊」。喂,你哋兩個有無義氣啊,跑到英美逍遙自在,講句「精神同在」就算?手足情誼真係得把口喎。既然咁掛住黃之鋒,呢班賣國者不如返嚟幫佢賀壽喇,畢竟用行動最實際呀嘛,到時記得帶返份賀禮喎!


手足齊賀壽,身為壽星嘅黃之鋒都要撲出嚟講幾句嘅。佢社交網站上傳獄中信件,話甚為感激大家關心,又回憶起過去好幾個生日,好似坐過山車咁動魄驚心。話「有天得以重逢,再相見。」不過佢涉包圍警總案、反蒙面法遊行及六四未經批准集結案,總刑期加埋達到27.5個月,仲有個泛民「35+初選」案未開審。睇嚟想出獄「重逢再相見」,都遙遙無期囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
2
心心眼
11
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good
      • +85298****49
        +85298****49
        2年前
        0 回應 檢舉
        Excellent

        沒有更多評論

        沒有更多評論