【短片】【笑聞一分鐘】遭李宇軒篤灰即辭職、朱牧民冇義氣想甩身?

//朱牧民早前涉嫌違反《港區國安法》被香港警方通緝,仲牙擦擦話自己係美國公民未驚過,依家被李宇軒篤灰後就急急腳辭職,係咪淆底先?//

  

大新聞,大新聞,非法「佔中」頭目朱耀明個仔、國安法通緝犯之一嘅美籍港人朱牧民,又令到花生價飆升啦!是咁的,上個禮拜「12港人案」被告之一嘅李宇軒認罪,控方喺法庭上爆大鑊,踢爆朱牧民有份涉案,幫手向美國參議員轉交所謂144人制裁名單。事隔唔夠幾日,朱牧民竟然辭任「香港民主委員會」總監,連辭職原因都無講,好可疑囉!


呢個叫做咩咩民主委員會嘅組織,其實係一個設喺美國華盛頓嘅反華組織。嗱嗱嗱,「香港民主委員會」過去積極推動美國,通過《香港人權及民主法案》,朱牧民作為重要推手,搞出個大頭佛之後就急急腳鬆人,諗住辭職就可以保平安咩?又話齊上齊落嘅?佢依家仲喺facebook自爆,會轉職社會運動培訓機構做訓練員,係咪想繼續搞搞震先?

 

仲有啊,朱牧民被指向美國轉交所謂嘅制裁名單,就被揭發有好多唔關事嘅人,包括立法會議員張宇人、負責TVB新聞及資訊的助理總經理袁志偉,就連高院法官兼選舉管理委員會主席馮驊都「榜上有名」,口講民主,依家就打壓新聞自由、選舉自由啊?朱牧民咩都唔理就照單全收,交俾美國參議員,擺明hea做囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
5
心心眼
9
好好笑
6
令人傷心
9
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    Good
    • 龍的傳人
      龍的傳人
      2年前
      0 回應 檢舉
      敢做不敢認,就是蝗人甲由本牲,冇吉士。

      沒有更多評論

      沒有更多評論