【短片】【笑聞一分鐘】一問齊上齊落九唔搭八、任啟邦為保飯碗露哂底?

//攬炒派以前成日將「齊上齊落」掛喺嘴邊,依家被問到就扭扭擰擰、避而不答,如果話唔係為保住區議員個飯碗,你又信唔信先?//


攬炒派成日話齊上齊落,不過有事就即刻走夾唔唞,最新就輪到新民主同盟輪任召集人、大埔區區議員任啟邦。是咁的,政府今刊憲規定區議員需宣誓,任啟邦今日(21日)就急急喺電台表忠,話包括佢自己,新民主同盟餘下嘅9名區議員都會宣誓咁話,不過當主持人問到如果有黨友被DQ會唔會齊上齊落,佢竟然咁樣答。


任啟邦指:「因為以往我們有立法會議員.....轉向地區服務多一些的情況」嘩嘩嘩,任啟邦扭扭擰擰咁,左一句咩咩咩好難再講政治議題,右一句咩咩咩留守地區,但講咗成分半鐘都唔敢正面回答囉,其實個問題一字咁淺,只係話係同唔係咪得囉,任啟邦係咪驚答會之後,萬一真係被DQ被迫攬炒無咗份筍工?定係驚答唔會被「手足」鬧先?


話口未完,主持人繼續問點睇被DQ區議員或需追回薪酬,任啟邦就即刻穿晒煲啦。任啟邦不忿指,「我們亦有幫政府派發防疫包的一些工作,租金、人工都支付了,點解可以追得番?」嗱嗱嗱,一句都尾,任啟邦咁淆底都係唔捨得每年40幾萬嘅區議員薪酬啫。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
好正
2
心心眼
13
好好笑
1
令人傷心
1
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    自己大飲大食大娛樂要計得清清楚楚。

    沒有更多評論

    沒有更多評論