只有官校教師要打針?唔係呀?
只有官校教師要打針?唔係呀?

特區港府公布,由今個月28號起,凡未接種新冠疫苗嘅政府僱員須三日一檢;而由明年2月中起,政府僱員因工作而進入政府大樓同辦公處所,亦須出示接種證明或有醫生證明不宜接種。咁唔跟從要求而返唔到工又點呀?政府話,呢班人將被視為無故缺勤,會按現行紀律機制處理,有關要求適用於所有官立學校同教職員。換而言之,香港社會等了又等,終於等到強制要求教師接種新冠疫苗喇!唔開好心住,今次只限屬於香港教育界「小眾」嘅官校,意味佔絕對多數嘅「公營」同「直資」學校教師仍然有豁免囉!

 

強制公務員、並非所有教師

 

今次官校教師要強制接種疫苗,講到底只因佢哋係公務員,又或者係因為公作關係需要進入政府所場,政府其實並無下定決心強制教師呢個接觸小朋友、學生最多嘅行業去打針。點解話官校教師只係小數呢?畀個數字大家睇,自然就會明白:以中、小學為例,根據教育局數據,今日香港中學及小學一共有1,095間,當中屬於官立中、小學嘅,其實一共只有60幾間,單睇呢個數字,已經知道官校教師肯定只佔香港教師嘅小部分。

 

其實,要求教師接種新冠疫苗並唔係乜嘢新鮮事,世界各國嘅例子多不勝數,隨便已經舉到好多例子,好似美國、新西蘭、澳洲、意大利等等都有類似安排,而歐洲國家奧地利明年2月1日開始,更加就實施全國強制接種疫苗。講到底,強制接種疫苗,目的除咗係為保護教師自己,更重要其實係為保護學生;教育的「根本」就係學生,學生嘅福祉,喺教育呢個範疇肯定凌駕其他持分者嘅個人利益之上,正如醫療嘅最大持分者一定係病人一樣,教育界喺保護學生呢件事上,絕對唔應該妥協、亦唔可以妥協!

 

隨時出現防疫漏洞

 

香港至今仍然未有強制教師同醫護人員接種新冠疫苗,呢一個安排實在十分唔理想。學生同病人都係最需要保護嘅一群,佢哋當中,因為各種理由,好多都唔能夠自我保護,囍雨到呢一刻都唔明白,當局點解始終唔肯實施強制接種。如果話因為香港疫情穩定而冇咁嘅需要的話,咁就真係太短視喇,唔通真係不幸出事先去補救咩?近期新冠變種病毒OMICRON來勢洶洶,政府再唔強制教師、醫護接種,一旦變種病毒真係殺入社區,小心呢兩個界別成為防疫漏洞,到時就大件事喇!

 

圖片來源:星島日報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

7
好正
0
心心眼
1
好好笑
0
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent

      沒有更多評論

      沒有更多評論