勿以政治污損「渣馬」
勿以政治污損「渣馬」

一年一度體育盛事「渣打馬拉松」,去年因新冠疫情而停辦,幾經波折,今個星期日將會復辦實體賽喇!不過,據聞竟然有人想借機搞事,疑似要將賽事變成「抗爭」場地。話說,過去一直支持反修例暴動、「黃店」老闆周小龍,喺社交網站發文話,要向「渣馬」跑手送「香港加油」藝術字體燙畫,畀人印喺跑步戰衣上面;佢仲講到明「到時一齊撞吓衫」同「終點見」。囍雨真係唔明,點解硬係要將政治混入「渣馬」?如果其他人聽周小龍講,最後出咗事,佢係咪負責得起先?


「香港加油」為攬炒派暗語


雖然話「香港加油」呢四個字,表面睇上去係幾中性,但實際上,喺反修例暴亂之後,攬炒派就將呢句說話變成暗語,用嚟鼓勵「同路人」。如果有政治目的咁公開同集體展示呢種「政治標語」,到底會唔會有違法風險,囍雨都唔敢肯定,想響應同參與行動嘅人真係要自己衡量吓。不過又咁講,撇開法律問題,跑手如果喺賽事做政治表態,有機會違反參賽規則,到時連比賽成績都DQ埋,就真係喊都無謂。


再延伸咁講,如果有跑手再「激進」嘅,公開展現「光時」口號的話。就好似之前法庭判決都有講明,「光時」係特定時空同場合,係帶有「港獨」意味,有機會違反《港區國安法》,警方到時一定會嚴正執法,真係唔好亂嚟。


精人出口、笨人「著上身」?


睇返成件事,囍雨只有一個感覺,就係「精人出口,笨人出手」。周小龍真係「醒目」,喺背後派燙畫、發帖文呼籲人哋響應行動;自己就隔岸觀火,其他人就要冒住法律風險,著件有政治標語嘅戰衣上身。假設到時真係玩出火,甚至被人拘捕,承受後果嘅係自己!係咪真係要聽周小龍「老點」,大家真係要好好諗清楚,唔好嘗試去挑戰法律底線。


以往已經有唔少「例子」,好似前「賢學思政」召集人王逸戰,都曾經好囂張咁講,組織嘅「存在價值就是去試探政權紅線」。結果呢?組織骨幹相繼涉嫌觸犯《國安法》被捕,王逸戰亦涉及串謀煽動顛覆國家政權,依家被押緊、身陷囹圄,「賢學思政」亦落得解散收場。所以話,《國安法》真係唔可以講玩,違法後果相當嚴重,不容許測試法律紅線。


囍雨真係希望,大家尊重其他參選者,唔好以政治,污損咗「渣馬」呢項年度盛事。最重要嘅係,「渣馬」主辦方今日已經發咗嚴厲聲明,譴責有人將「渣馬」作為宣揚及鼓吹政治嘅平台,如果發現比賽期間發現違法行為,會按需要要求執法部門介入。見到主辦方都咁講,大家唔好再心存幻想,諗住做啲踩界嘢啦!


原圖:星島日報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

27
好正
3
心心眼
4
好好笑
0
令人傷心
8
嬲爆

評論

  • 龍的傳人
    龍的傳人
    2年前
    0 回應 檢舉
    主辦單位雖然唔應該講政治,但應該訂明規則,這等同黃人曱甴王有機死灰復燃。
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        Good

        沒有更多評論

        沒有更多評論