粉骨碎身全不怕?
粉骨碎身全不怕?

香港大學早前發聲明,宣布停止代港大學生會收會費、提供財務管理服務,甚至表明收回其會址同其他設施嘅管理權;當中原因,就如校方聲明所指,學生會近年行事日趨政治化,包括「公開發表煽動性並可能涉及違法的言論」。對於呢件事,外界嘅反應可謂非常兩極,認為港大學生會踩界嘅人士,極度支持校方做法;支持學生會嘅,就批評港大校方「割席」。日前,港大學生會前外務副會長周永康寫咗篇文,評論「港大學生會被割席」一事,廣男睇過相關文章,只能夠講句,「處處歪理」!

 

學生為何坐牢、流亡?

 

周永康呢篇題為《港大學生會被割席 記港大十年變化》,所攻擊嘅當然係政府或者港大校方,例如佢提到學生被捕或涉違法嘅問題,就形容狀況為「禁錮、毆打、收監學生何其平常,年輕人或坐牢或流亡或出走」;關於港大校方,就指「港大今天的聲明,誰人意外?以國家之名行諸的政治暴力,施加的精神傷害,自綁的恐懼法則,豈不越來越司空見慣」;文章尾段,佢就表示「粉骨碎身全不怕,要留清白在人間」,叫人「站穩陣腳,看穿政權的虛妄」。恕廣男得罪講句,所謂「粉骨碎身全不怕」,如果學生們聽咗而抱住呢種心態行事,最後會唔會變成「攬炒」自己呢?

 

先講所謂學生被「禁錮、毆打、收監」問題,廣男想問下周永康,點解學生會被收監?有學生被收監或坐監,因為佢哋被捕;佢哋被捕,係因為佢哋涉嫌違法;周永康論「果」而忽略「因」,道理上講得通咩?至於年輕人「流亡」,廣男又係果一句,如果無涉嫌違法,又何須「流亡」呢?

 

港大校方 必須作為

 

可能喺年輕嘅「港大人」眼中,港大校方嘅聲明可能係同學生會「割席」,但廣男就有唔同睇法,港大校方愛之深、責之切,絕對無可能眼見學生會代表「踩界」而不作為;隨便舉兩例子,港大學生會早前先發聲明批評中央完善香港選舉制度,繼而質疑喺大學推行國安教育,如果佢哋「越踩越深」,有一日觸碰到法律底線,係咪要港大校方到時「睇住」佢哋俾人拉?周永康說得輕鬆,但大家可以反問周永康,佢係咪想佢嘅師弟、師妹「出事」先?

 

最後,周永康一句「粉骨碎身全不怕,要留清白在人間」,講得非常有氣勢,只係現實係另一回事。如果有學生會代表涉嫌觸犯《港區國安法》,刑責絕對係唔講得笑。喺呢度,廣男覺得不論係港大校友定係其他社會人士,都唔應該再鼓勵港大學生會代表或者「種大佢哋個膽」,而應該站喺一個理性嘅位置,勸佢哋快啲收手! 

  

圖片來源:周永康社交網站專頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

12
好正
1
心心眼
8
好好笑
1
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    若真的為正義,那怕牺牲,但忙著逃亡又叫人去死,算點先!出來向你的粉交待清楚,捐款更交番哂出黎,花費交代帳目,唔好學[袋住先]。
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      咁勇?口講無憑,唔好點自己友喎!小心佢地要你埋單。

      沒有更多評論

      沒有更多評論