「走佬」青年做過甚麼?
「走佬」青年做過甚麼?

《生果報》美化抗爭者嘅新聞,相信大家都睇過或聽過唔少,例如佢哋會將暴徒形容為「衝衝子」,將縱火暴徒形容為「火魔法師」,名目林林總總,總會俾人感覺一啲破壞分子係香港嘅「英雄」。近日,一篇《生果報》專訪再次吸引到廣男嘅注意,話說一個化名「錘佬」嘅19歲港青,因為擔心被「秋後算帳」,所以先獨自到英國,再取道墨西哥偷渡入境美國,尋求政治庇護。「錘佬」接受《生果報》專訪時,仲指母親曾引用中國近代思想家胡適嘅名言去鼓勵佢。故事講得精彩,但廣男想問,呢位「走佬」青年,實則喺香港做過啲乜,點解「非走不可」?

 

看新聞 要看「細節」

 

就咁《生果報》嘅專訪,好容易予人「青年受壓,被逼流亡」嘅感覺,廣男留意到,呢位青年稱自己曾「全身投入反送中這場運動,前年8月一次在旺角的示威活動中,更以數學書做避彈衣,卻被警察一枚催淚彈擊中,像是中了一記重拳;之後又遭警察打爆肝,在私家醫院留醫一周;在,『中大保衞戰』中,持鐵錘『鎮守』二號橋,並在『理大圍城戰』留守校園3日後自首被捕」。問題嚟喇,佢喺呢啲事件,到底擔當咩角色,實際做過啲咩呢?

 

如果講參與示威活動,如果三人或多於三人集結埋一齊,作出擾亂秩序嘅行為,咁呢名青年可能觸犯到非法集結或相關罪行,如果非法集結又破壞社會安寧,又可能涉及到暴動罪行。至於所謂「中大保衛戰」或者「理大圍城戰」,基本上兩場活動都係一場暴徒佔領大學校園,繼而向警方發動攻擊嘅暴力活動,呢位故事主角,喺當中又扮演咩角色、做過啲咩?廣男好奇,既然《生果報》同人做越洋專訪,點解唔探究、報道下該名青年實際喺唔同示威現場做過咩事?有冇暴力對待過警方或他人呢?

 

美化抗爭者 絕不可取也

 

據廣男所理解,呢位青年最後應該係無被警方檢控,只係「驚有事」所以「走咗先」,睇完成個報道,廣男最大嘅感觸,在於不論係故事主角或者其他香港青年,佢哋本身就唔駛走或者挺而走險,就係因為反對派政客以至《生果報》等媒體經常宣揚抗爭訊息、「叫人上街」,結果無數青年被捕,亦有唔少青年「走佬」,可能一世都返唔到香港。

 

其實,《生果報》登出呢啲故事,本質就係「青年違法達義,所以棄保潛逃,繼而前程盡毁」;而《生果報》講啲唔講啲,亦似係美化緊唔同嘅「抗爭故事」,予人錯覺反政府、反中央以至走上街頭先係「正確的事」。青年嘅責任,係在於讀好書,繼而步入社會工作,貢獻社會以至國家,《生果報》以至反對派如果想將政治責任套在青年身上,請你哋先叫自己嘅仔女、子侄上街! 

 

圖片來源:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

49
好正
3
心心眼
12
好好笑
2
令人傷心
17
嬲爆

評論

  • 龙的傳人
    龙的傳人
    3年前
    0 回應 檢舉
    他叫傻子才對~他母亲叫儍婆

    沒有更多評論

    沒有更多評論