走佬仲想要人工 許智峯為天下「第一恥」
走佬仲想要人工 許智峯為天下「第一恥」

大家有冇諗過,一個人放棄履行佢嘅職責,遠走高飛,居然仲可以話老闆「唔出糧」俾佢?當然係可以,主角就係身負「三案九罪」、走咗佬去英國嘅前立法會議員、中西區區議員許智峯。近日政府表示停止向佢發放薪津,許智峯就喺社交平台回應事件,稱呢個係「政治打壓凌駕法律及程序」,停止發放酬津完全沒有法律基礎。其實,一個打工仔好,議員也好,人都走咗,仲想出糧,佢係連常識都無?發窮惡?定係可以無恥到為咗錢乜都講得出口?


「理直氣壯」的走佬派


對於許智峯嘅回應,囍雨係覺得好「出奇」,因為普通人都會覺得,人已潛逃,根本仲要「出糧」俾佢係於理不合,不過佢就好似「扮無事」咁,稱「在議員仍在任時,停止發放酬津亦嚴重影響議員辦事處服務市民,對政權做法不顧市民利益感到遺憾」、「我的區議員辦事處從未停止運作,至今仍開放繼續服務市民」。許智峯咁強調佢嘅「議辦」服務緊街坊,其實另一個意思,就係佢本人唔可以喺地區服務街坊囉!咁仲出咩糧?


當政府、執法部門對攬炒派政客有咩行動,攬炒派例牌就話係「政治打壓」,喺呢度,囍雨想問下許智峯,你人唔喺香港,你點履行職責?你可唔可以接見街坊?可唔可以落區?可唔可以面對面開會?可唔可以做街站?可唔可以約見官員?叫啲人去英國搵你呀?連履職都做唔到,仲想要人工?如果特區政府仲發薪津俾許智峯,真係荒天下之大謬。


回港追討吧!


囍雨唔知道許智峯係咪好等錢用,如果係,又想政府繼續出糧俾佢,好簡單啫,返嚟香港囉,你未被DQ,返到嚟都仲可能係議員;但如果你唔返嚟,又唔知幾時返到嚟,咁政府仲出糧俾你,即係浪費公帑,呢樣嘢唔單止政府唔容許,市民都唔會俾政府咁做!老實講,一個逃犯,竟然講嘢可以如此「理直氣壯」,真係令人汗顏。


最後,關於許智峯嘅事,囍雨覺得有三個問題大家必須記住,第一就係佢身負「三案九罪」,係逃犯!第二,佢之前眾籌打官司,包括疑用成110萬請「自己友」律師,要再交代!第三,佢已經涉嫌觸犯《港區國安法》,請回港投案!


圖片來源:許智峰Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
好正
0
心心眼
9
好好笑
0
令人傷心
13
嬲爆

評論

  • bingkwong17@gmail.com
    bingkwong17@gmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    泛民最無恥,係人都知。呢件蛋散係無恥中之最。
    • 龙的傳人
      龙的傳人
      3年前
      0 回應 檢舉
      許智障就是現代吳三桂

      沒有更多評論

      沒有更多評論