藝人陳貝兒:其實係咪不滿,就可以理直氣壯盡情破壞?
藝人陳貝兒:其實係咪不滿,就可以理直氣壯盡情破壞?

大年初一晚的暴動可以說是撼動人心,藝人陳貝兒在facebook發帖時也對今次的暴亂深有感觸,她寫道:「今晚喺文化中心碰見有位警察頸上包了一大塊沙布,佢話係尋晚俾磚頭打傷嘅。我眼見佢傷得都唔輕,所以直接反應傻傻地問佢點解唔請假休息?佢輕輕地回答話要緊守崗位。」

以下為其facebook全文:

香港其實好靚。

不過今晚望住個維港,心情很不一樣。小市民一名,當然係想安居樂業。這些年香港屈埋不少怨氣,我也想過,可以怎麼辦?但係其實係咪不滿,就可以理直氣壯盡情破壞?你對屋企人不滿,會唔會放火燒自己屋企呢?而即使係不滿,目標亦根本唔應該係前線警察,講到尾佢地都係打份工。今晚喺文化中心碰見有位警察頸上包了一大塊沙布,佢話係尋晚俾磚頭打傷嘅。我眼見佢傷得都唔輕,所以直接反應傻傻地問佢點解唔請假休息?佢輕輕地回答話要緊守崗位。

事情當然唔會係一面倒非黑即白,亦唔會係表面睇得咁簡單。爭取民主表達意見、支持。不過唔好打警察、更加唔應該打記者打攝影師。

寫呢d預左會有人鬧,不過俾人鬧都要寫,因為唔想贊成使用暴力係會令香港變得更美好。今晚喺維港看著燦爛嘅煙花,同內心感受反差很大。

香港其實真係好靚,這是我們的家。

陳貝兒facebook原帖連結:https://www.facebook.com/missjanischan/photos/a.366925009675.203759.366734179675/10154574233984676/?type=3&theater

原圖:陳貝兒facebook

 

評論