【黎智英案】稱黎智英「好有自己睇法」及「強勢」 陳沛敏:「飯盒會」討論後最終由黎智英「一錘定音」
【黎智英案】稱黎智英「好有自己睇法」及「強勢」 陳沛敏:「飯盒會」討論後最終由黎智英「一錘定音」

前《蘋果日報》副社長陳沛敏今日(29日)繼續就黎智英案出庭作供,她接受辯方盤問時,供稱壹傳媒創辦人黎智英在「飯盒會」上提出「多啲去講下佢個理念」,又不認同辯方所指是為改善報紙而非下達編採指示。陳又形容黎智英「好有自己睇法」及「強勢」,很多時候也是靠黎「一錘定音」。


辯方資深大律師彭耀鴻今日繼續盤問陳沛敏,指黎智英設「飯盒會」,是為了收集員工意見。陳沛敏則指,黎智英在「飯盒會」上「多啲去講下佢個理念,包括佢嘅生意理念,同埋時政嘅理念」。陳沛敏同意辯方所指,黎智英想改善營運和報紙內容。


對於辯方指黎智英舉行「飯盒會」不是為了下達編採指示、而是營運和改善報紙,陳沛敏亦指「唔係好同意」。


陳沛敏指黎智英會提如何改善報紙或生意策略,但都會提到編採指示,「有時好難分開,佢講報紙如何改善,都會觸及點做新聞」。辯方遂指,如果黎智英提出編採指示,會議紀錄上會有寫。陳沛敏則指會議記錄只是簡單「講重點」。


法官李運騰又問到,黎智英有否指明有什麼具體新聞要報道或不要報道。陳沛敏稱「佢(黎智英)比較少講乜野要唔要報」,但稱當時「有啲好大嘅新聞」,例如2019年一定提及反修例事件、「去到疫情,一定會講……」,「因為呢啲新聞係好多年都唔會發生一次,同埋因為唔係一日發生嘅事」,故黎智英講到改善報紙內容時必定觸及。


陳沛敏又指,例如訪問示威者,黎智英當然不會指明訪問某個示威者,但會「講到個方向」、「譬如佢想多啲呢啲人(示威者)嘅心聲」。


辯方展示壹傳媒集團在工作平台聊天程式Slack的對話截圖,陳沛敏是「港蘋報紙對話」12名成員中的其中一名成員。2019年6月18日晚上8時許,黎智英在該群組發表訊息:「各位同事,請將我們在報紙雜誌化過程中做了些什麼,準備有些什麼想法和意見提出,都請傳到這裡來,請逐一議題傳來,以便我可以逐一作答。謝謝。黎。」陳沛候回覆黎指:「好的,謝謝,煩請各位星期四午飯前在這裡踴躍提意見」,時任執行總編輯林文宗回覆:「收到」。


陳沛敏指每次開「飯盒會」均會有訊息或概括內容發布在Slack,未試過開會後沒有上傳相關資料的情況出現。陳亦指,黎智英作為老闆,會「講飯盒會意見,跟進咩情況」,如林文宗提出數個建議新聞題目,黎智英便就林文宗所提出的題目作討論,以決定新聞題目或範疇。


陳沛敏提到黎智英「係一個好有自己睇法同埋某啲時候都比較強勢啲」,經一番討論之後,最後也是靠黎智英「一錘定音」。


圖片來源:港人講地


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

6
好正
5
心心眼
6
好好笑
5
令人傷心
5
嬲爆

評論