【35+初選案】控方庭上播「超區」論壇片 涂謹申曾指「如果我哋有35+大把嘢可以玩」
【35+初選案】控方庭上播「超區」論壇片 涂謹申曾指「如果我哋有35+大把嘢可以玩」

民主派47人涉嫌參與「35+」初選,爭取立法會過半否決財案被控,16人否認串謀顛覆國家政權罪受審。控方今早於西九龍裁判法院繼續播放新界東選舉論壇片段,在辯方多番要求下,控方交代將於辯方盤問前,釐清共同串謀者規則下他人指證發言及達成串謀時間。審訊明日(21日)繼續。


新界東選舉論壇中,何桂藍揚言「立法會要過半,我哋唔係講緊再投議員入去議事咁簡單,而係要奪取主導權,將立法會變成人民嘅武器,要突破中共set畀香港嘅死局,需要最多嘅抗爭派進入議會」。何桂藍直指「立法會唔再係一個議事嘅殿堂,亦只係一個抗爭嘅陣地,所以我哋點解講緊要透過立法會來到去破局」,呼籲「喺國安法之下,我哋香港人要捉緊每一個反抗同埋反擊嘅機會」。


鄒家成亦指「呢一刻,香港需要嘅,唔再係西裝骨骨嘅政客為大家議政,而係需要具備攬炒意思嘅抗爭者為大家衝擊體制,撕下香港政治上最後一塊畫皮」、「我諗我今次參選嘅目的非常之旗幟鮮明,我就係要宣揚香港民族主義,因為要建立一個民族出來,我哋先能夠對抗到中華民族嘅入侵」,並交代自己會兌現發起《墨落無悔》聲明承諾。林卓廷則發言「中共粗暴制訂國安法,全方面鎮壓香港人,我哋香港人唯有用勇敢、智慧,同埋我哋嘅堅毅,去對抗呢個極權」。


梁國雄解釋「我就冇簽到嗰份抗爭宣言……我覺得冇需要簽……其中舉個例就係話要一定否決嗰個財政預算案,噉我做咗咁多年議員都係否決嘅年年都,噉我覺得即係呢個問題對我來講已經唔係問題」。梁國雄亦和應指「其實最新嘅就係35+嘅大戰略呀嘛,即係話,我哋係要攞一個全面嘅否決權,操諸我手」。陳志全認為「其實而家議會嘅抗爭真係要升級……議會抗爭就係要令政府要通過啲惡法或者係撥款嘅時候,就係難度愈來愈高同埋要愈來愈樣衰」。


認罪被告中楊岳橋提到「在座每一位都為35+而努力,希望爭取五大訴求」,解釋「攬炒其實講到尾由邊個去做呢?咪就係由當權者囉,無論嗰個係由林鄭定由北京嘅當權者,真正做到攬炒嘅只有佢哋」,又重提公民黨承諾指達到「35+」後會行使《基本法》所賦予的否決權。劉頴匡指出「我哋係願意完全係信任戴耀廷教授,以及係區諾軒前議員,呢兩位德高望重嘅人物」、「我好希望有堅定抗爭意志嘅本土派可以成為主流,帶領香港」。


范國威指初選目的在「奪取立法會過半議席,行使憲制否決權,逼使政府回應五大訴求」,又指進入立法會不單要有抗爭意志和經驗,而且要有「被控被捕坐監滅黨」的心理準備。林景楠就自言「會同大家一齊抗爭到最尾」。柯耀林則提到「噉我哋好希望呢係同大家香港人齊上齊落,五大訴求,缺一不可」,並稱「我哋會兌現今次我哋初選簽嗰個協議書,我哋係會支持所有出選初選嘅候選人」。


大律師Trevor Beel和馬維騉要求控方交代依賴論壇中何人說話來引用共同串謀者規則(Co-Conspirators Rule)指證何桂藍和陳志全,法官李運騰補充控方要界定該些說話辯方才能提出反對,而且原應在開審前就要準備好。


副刑事檢控專員周天行回應指會依賴全部說話,李官反駁「難道他們只說聲hello 又可以指證為引用共同串謀者嗎?」法官陳慶偉另要求控方釐清達成串謀時間,周天行遂答應將於辯方盤問前將兩者交代清楚。


下午的審訊中,控方繼續播放「超區」選舉論壇片段,涂謹申指「如果我哋有35+大把嘢可以玩,我哋全部(委員會)主席做晒」,鄺俊宇也指出民主派議會過半可以堵截「大白象工程」,也可以否決財政預算案。


岑敖暉指「中共用《國安法》去對付香港人,香港人就要喺一切嘅戰線,令到對方都要付出最大嘅政治代價,呢一個係今時今日香港人面對極權,各個戰線嘅意義」、「議會戰線最大嘅目的就係爭取一個破局嘅機會」,並表示會否決政府所有議案。


王百羽自稱「超區坦克車」,揚言「如果當呢啲垃圾嘅議員阻住我喺議會入面議事,甚至乎係做社會抗爭,我會用我自己嘅身位——超區坦克車,將呢啲噉樣阻住我哋議事嘅垃圾——立法會親中保皇議員,一個一個車出去議事堂。呢個係我對大家嘅承諾,肢體抗爭,堅實抗爭......阻止惡法通過」。


涂謹申發言指參選立法會「我有坐監嘅準備」,認為「如果我哋有35+大把嘢可以玩,我哋全部(委員會)主席做晒,除非政府唔夠膽上來,我哋好多嘢可以質詢佢」。鄺俊宇則指出民主派議會過半可以堵截「大白象工程」,可以否決財政預算案,但當議案能惠及基層時卻得贊成。李予信認為「當極權要全方位滲透呢個社會嘅時候,我哋嘅戰場,就係要全方位去應對」。


16名被告不認罪,包括吳政亨、鄭達鴻、楊雪盈、彭卓棋、何啟明、劉偉聰、黃碧雲、施德來、何桂藍、陳志全、鄒家成、林卓廷、梁國雄、柯耀林、李予信和余慧明。當中吳政亨、何桂藍、鄒家成、林卓廷、梁國雄和余慧明現正還押。


原圖:星島日報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

7
好正
3
心心眼
6
好好笑
2
令人傷心
2
嬲爆

評論