【短片】【笑聞一分鐘】著草英國扮孤寂無奈?丘文俊唱衰香港死性不改?

//丘文俊如果真係咁掛住香港, 咪返嚟囉,又有親友又有「手足」,做咩一個人匿喺英國傷春悲秋啫?//


攬炒派政客之前個個講到好推崇歐美,但一輪到自己著草去海外就灰爆。曾經協辦泛民「35+」初選票站嘅沙田前區議員丘文俊,喺今年7月政府要求區議員宣誓前就已經辭職。佢今個月1號喺社交網站透露,原來3個月前就靜雞雞去咗英國。話咩咩咩「一個人嘅流亡,相當痛苦同煎熬。無時無刻不想念香港,但因為政權逼害而離開」喎,仲好文青咁學人寫詩,「走,是那麼地孤寂;走,是如此地無奈;走,是多麽地委屈,呢一別,可能係永世相隔」喎。


講到呢度,傷春悲秋嘅佢仲透露,「當思考到死胡同,走不出困惑,高山斷崖絕壁,好想一躍可以解憂」。嘩,年輕人,又唔使咁諗唔開嘅。咁做係解決唔到問題嘅,其實如果真係咁掛住香港, 返來咪得囉,又有親友又有「手足」,做咩一個人匿喺英國啊?


不過即使咁孤寂、咁悲觀,丘文俊都唔忘喺英國繼續搞搞震。一時又喺社交網站貼「光時」口號,一時又呼籲「全民杯葛立法會選舉」,仲唱衰香港話咩咩咩「比北韓更專制」。嘩,睇嚟佢真係死性不改囉。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

3
好正
0
心心眼
4
好好笑
0
令人傷心
4
嬲爆

評論

  • acp4711@yahoo.com.hk
    acp4711@yahoo.com.hk
    2年前
    0 回應 檢舉
    good
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      good

      沒有更多評論

      沒有更多評論