【短片】【笑聞一分鐘】懶叻話被DQ頭有光環? 區議員梁柏堅死撐為乜?

//其實,梁柏堅呢啲攬炒派區議員真係應該一早辭職,係都要留低,為份糧?你懂的!//


好酸、真係好酸!講緊嘅係啱啱畀政府宣告宣誓無效,即時褫奪議員資格嘅攬炒派灣仔區議員梁柏堅。是咁的,佢接受訪問,死撐話係因為見政府吹風話會DQ攬炒派區議員,於是留下來直至被DQ一刻,仲話自己因為咁頭上有光環喎。


之後,佢話做區議員第一年已經想辭職,因為覺得髒亂不堪、又話咩咩只係單向、無諮詢。諗真啲,佢又錯唔晒,就係因為有佢呢啲攬炒派開會只顧政治先行、又亂掟嘢區議會點會唔髒亂?官員即使落區最終被迫離席,又點雙向諮詢先?唔通佢有選擇性失憶?唔記得自己有份攪亂檔?


既然一早就想辭職,點解唔早啲行動呢?明白嘅,死撐多差不多8、9個月,收多超過30萬薪津,真係好難抗拒。如今被DQ ,佢又求仁得仁,點解又酸溜溜咁呢?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
2
心心眼
11
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • 你的光榮,我的榮耀
    你的光榮,我的榮耀
    2年前
    0 回應 檢舉
    個頭著:fire:
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龍的傳人
        龍的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        妖……豬兜七哥又出現,話你哋蝗人曱甴蠢就蠢真冇腦。

        沒有更多評論

        沒有更多評論